3589
Sök

Bilar som inte får vara med på en bil hemsida

11 Inlägg
3 mars 2011
Trådstartare
undrar vem det är som bestämmer vilka bilar som inte får va med på garaget måste va nån avensjuk j..el som inte har nåt bil intresse alls  jag trodde denna sidan va till för bilar men så är den tydligen inte nu är det 4de bilen som blir offline för mig den förra bilen som togs bort från garaget sålde jag en vecka senare och den nya ägaren la upp bilen då exakt lika dan som när jag la upp den men nu får samma bil j..el va online.
bilen som dom tog offline nu har varit ute sen november 2010 och idag 2011-03-03 tog dom bort den

3 354 Inlägg
3 mars 2011
de kanske inte kollat bilen såsom när du hade den?. Om den "fortf" inte e "godkänd" varför anmäler du inte den??
Lite svårt för en handfull moderatorer att själva se över alla xxx tusen bilar som ligger uppladdade här?
Senast redigerat av Seth (3 mars 2011)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

5 089 Inlägg
3 mars 2011
det gör sådanahära trådar varje dag som inte läser igenom reglerna innan dom lägger upp en bil och sen blir assura för deras bil blivit offline. varför blev din bil offline för? Nya ägaren kanske la upp bilen på ett snyggare sätt?

Fast denna tråden lär låsas snabbare än en blinkning så det kvittar nog.

För övrigt så är det 141 850 stycken som avgör om bilarna hör hemma på garaget eller inte.

\Lindgren

Forummoderator
10 576 Inlägg
3 mars 2011
Hölm Power skrev:
jag trodde denna sidan va till för bilar men så är den tydligen inte

Det finns enkla regler att följa, följer man dem = ok, följer man dem inte = ej ok. Bilar som ej följer reglerna plockas bort så fort våra admins hinner.    läs om vad som gäller här: http://www.garaget.org/start.php?action=carRules

detta har diskuterats många gånger innan och du finner mycket att läsa om det i där för avsedd forumdel.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök