Har tyvärr inga nya bilder att lägga upp ännu. Det är mest massa målande just nu med massa lager färg:P Men de är snart klart och då är de dags att börja slipa o svetsa m.m Då kommer det komma mer bilder:D
Har tyvärr inga nya bilder att lägga upp ännu. Det är mest massa målande just nu med massa lager färg:P Men de är snart klart och då är de dags att börja slipa o svetsa m.m Då kommer det komma mer bilder:D
Det är alltid nice.. DOCK inte svetsandet =P haha
Nej. Vill bara ha bak o framvagn klara nu o sen svetsandet klart.. Så man kan lägga på boddy m.m så de känns att man kommer någon vart.. Känns som de står still:P
Ska du köra med orginaltanken igen blir det lite meck för den spänner man fast upp mot reservhjulsbaljan. Jag har själv gjort som du kapat o lagt igen med platt golv. Kolla min tråd så får du se.
Lycka till mvh
Tack till C_Lazer, C Sutt, Robertfab, Peter_Eriksson och alla andra.
Tommy Out.
Ska du köra med orginaltanken igen blir det lite meck för den spänner man fast upp mot reservhjulsbaljan. Jag har själv gjort som du kapat o lagt igen med platt golv. Kolla min tråd så får du se.
Lycka till mvh
Nä vi gör stag undertill som vi trycker upp den emot. kolla mitt forum bland dom första sidorna så ser du hur vi gör