3709
Sök

Enhetsköp: KDC-6047U eller Deh-7200SD?

70 Inlägg
4 mars 2011
Trådstartare
Spanat in ovanstående spelare länge och skall snart slå till på en av dem.
Meningen är att senare bygga ut med stärkare/baslåda.
Vilken av dessa tycker ni är bäst? Vill gärna att ni som kan/äger maskinen ger råd.

//Johan

Mörkgrön Amazon -68 ska de va!

3 466 Inlägg
4 mars 2011
AmazonIMittHjarta skrev:
Spanat in ovanstående spelare länge och skall snart slå till på en av dem.
Meningen är att senare bygga ut med stärkare/baslåda.
Vilken av dessa tycker ni är bäst? Vill gärna att ni som kan/äger maskinen ger råd.

//Johan

Jag har en Kenwood KDC-6047U som jag är grymt nöjd med! Enda nackdelen med den som jag ser det är att man inte har någon snabb-knapp till föregående mapp när man kör USB så man måste in i menyn o byta, däremot finns det snabb-knapp till nästa mapp.
För övrigt har jag bara bra o säga om denna maskin!

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"

6 851 Inlägg
4 mars 2011
Håller med M_icke. Denna maskin är grymt bra för pengarna. Vill man så kan man lägga till lite och få BT60U som jag själv tycker är toppen. Det som skiljer är att man har blåtands funktionen på BT maskinen.
Man får då alltså automatiskt en Handsfree till sin mobil samt att man kan streema musiken via blåtand från sin mobil.
Ljudmässigt skall dem vara lika och även övriga funktioner är lika.

2 924 Inlägg
4 mars 2011
Jag har en DEH-7200SD och är supernöjd med den, mkt bra förstärkardel, radiodel och ljudinställningar mm.
Framförallt gillar jag SD-kort som jag har som "hårddisk" på 64Gb helt dolt bakom displayen, så mkt bättre än nåt utstickande USB-minne även om man har den möjligheten också men som jag knappt aldrig använder.

~ Life is short, have FUN! ~

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
4 mars 2011
Fördelen dock med USBn på Kenwoods maskiner är att den sticker inte ut på framsidan (det är ju ren idioti) utan det är en kabel på baksidan som du drar dit du vill ha den. smile Jag röstar också på Kenwood, helt klart!

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Tomten
1 065 Inlägg
5 mars 2011
Kenwooden dock tycker jag att du ska köpa storebor dvs Kenwood KDC-BT60U
Skiljer typ en hamburgare på max i pris.

854 Inlägg
5 mars 2011
7200sd känns plastig, brorsan köpte den och den känns inte bra helt enkelt. Hur den låter m.m. kan jag inte uttala mig om men jag hade inte köpt den pga känslan.

70 Inlägg
6 mars 2011
Trådstartare
dimper ned en bt60 på posten inom kort;) tack för råd

Mörkgrön Amazon -68 ska de va!

Tomten
1 065 Inlägg
6 mars 2011
AmazonIMittHjarta skrev:

Helt rätt.
Har en liggandes jag ockspå

6 851 Inlägg
6 mars 2011
AmazonIMittHjarta skrev:

Bra val. Det är en mycke ljudmässigt maskin än 7200an. Ett tips är att du uppdatera din mobils blåtand om du tänker använda den tillsammans med Kenwooden. (Bruka man få göra även med helt nya mobiler. särskilt om man har android mobil.)

Sök