Jag säger så här.. Åk ner till elmia med oss så har du en massa företag där som säljer rattar. Då kan du testa dom och hitta en du gillar. Priserna är ju lite bättre oxå, annars är ju blocket din vän
Jag säger så här.. Åk ner till elmia med oss så har du en massa företag där som säljer rattar. Då kan du testa dom och hitta en du gillar. Priserna är ju lite bättre oxå, annars är ju blocket din vän
Låter som en bra ide, man vill ju känna på dem, därför jag fråga här ifall nån kunde rekommendera någon bra
Du måste väll ha snap off? eftersom ratten kommer antagligen lite längre ut och du har ju redan svårt att komma in och ur bilen. (med tanke på din storlek)
Du måste väll ha snap off? eftersom ratten kommer antagligen lite längre ut och du har ju redan svårt att komma in och ur bilen. (med tanke på din storlek)
Ingen aning asså beror väl på hur långt ut den hamnar hehe...
Ska v bara vara att sätta ett motstånd till airbagen, vet dock inte vad för storlek. Rattar finns det e par till jävligt vettig peng på rallyshop.se. Köpte själv en mocca + nav till min BMW iveckan, bara +!