på en golf 3 -93 behöver man inte riva ner lådan för att byta urtrampningslaret, det är bara ta bort vänster framdäck så kommer du åt att göra det för det sitter utanpå lådan. skit enkelt.
på en golf 3 -93 behöver man inte riva ner lådan för att byta urtrampningslaret, det är bara ta bort vänster framdäck så kommer du åt att göra det för det sitter utanpå lådan. skit enkelt.
Okej låter ju bra det! Men den stora frågan är ju om det är säkert att det är det som är fel eller finns det några andra tänkbara ting som kan göra att att de låter så? :S
Brukar inte lagret för väsen när man trycker NER kopplingen? Det är ju då det jobbar...
när du släpper upp kopplngspedalen, det är då det tjuter! När du börjar i dragläge så börjar det tjuta bara o byta, bytte på min precis, för det SKREK. Tur det, helt jävla slut var lagret
Brukar inte lagret för väsen när man trycker NER kopplingen? Det är ju då det jobbar...
när du släpper upp kopplngspedalen, det är då det tjuter! När du börjar i dragläge så börjar det tjuta bara o byta, bytte på min precis, för det SKREK. Tur det, helt jävla slut var lagret
Där ser man. Har en Saab som står med just "halvrasat" lager. Skitbil.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
asså är det lagret så tjuter det när du släpper upp kopplingen, sen när du släppt upp pedalen helt är det tyst, och det är tyst om du trycker ner pedalen, så det skriker bara när du är i dragläge kan man säga
asså är det lagret så tjuter det när du släpper upp kopplingen, sen när du släppt upp pedalen helt är det tyst, och det är tyst om du trycker ner pedalen, så det skriker bara när du är i dragläge kan man säga
på golfen så är det så att de tjuter även om pedalen är helt uppsläppt även om bilen ligger i friläge sen när man trycker ner kopplingen då blir det knäpptyst?
alltså spelar det ingen roll om det är dragläge eller inte så länge kopplingen är uppe så tjuter det!