Tycker du DIN bil är snygg?

burning Enormous Musical Performance
12 mars 2011 · 644 Inlägg

Dieselsmurfen skrev:
Min 300C väcker enorm uppmärksamhet. Folk pekar, glor, tittar. Ofta kommer det fram både unga och gamla på parkeringar för att fråga om bilen. Jodå: Jag är nöjd...

Du har tjejens absoluta favoritbil. Grannen som bor mittemot oss har en 300c och varje gång den startas så studsar hon upp vare sig hon ligger i soffan eller sängen. Hon blir helt galen. Vad är det med 300c och fruntimmer?

_Norrland_ Bilvårdstekniker
12 mars 2011 · 766 Inlägg

Jag tycker att min bil är grymt snygg!  Speciellt nytvättad ute i solen, det lyser nästan om den smile En riktig blickfångare smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
Cupra_
12 mars 2011 ·

burning skrev:

Dieselsmurfen skrev:
Min 300C väcker enorm uppmärksamhet. Folk pekar, glor, tittar. Ofta kommer det fram både unga och gamla på parkeringar för att fråga om bilen. Jodå: Jag är nöjd...

Du har tjejens absoluta favoritbil. Grannen som bor mittemot oss har en 300c och varje gång den startas så studsar hon upp vare sig hon ligger i soffan eller sängen. Hon blir helt galen. Vad är det med 300c och fruntimmer?

It´s big and black dude wink

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
12 mars 2011 · 17 562 Inlägg

burning skrev:

Dieselsmurfen skrev:
Min 300C väcker enorm uppmärksamhet. Folk pekar, glor, tittar. Ofta kommer det fram både unga och gamla på parkeringar för att fråga om bilen. Jodå: Jag är nöjd...

Du har tjejens absoluta favoritbil. Grannen som bor mittemot oss har en 300c och varje gång den startas så studsar hon upp vare sig hon ligger i soffan eller sängen. Hon blir helt galen. Vad är det med 300c och fruntimmer?

Fan vet. Har upplevt samma fenomen. Tjejer som frågar vad jag har för bil, så de kan se när jag kommer. (Skild) Jag sa i början "En stor svart ny amerikanare" och de blev helt vilda när man svängde upp framför dem. Senare så körde jag morsans SMART för vem vill ha en tjej som tar en för bilen? och då svalnade intresset... Hittade en tjej som inte brydde sig till slut och när jag efter 2 veckor (4-6 dejter) åkte dit i 300:an trodde jag käken skulle lossna från henne...   

En 300C är "Manlig" Så är det väl bara...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
burning Enormous Musical Performance
12 mars 2011 · 644 Inlägg

Deception skrev:

burning skrev:

Dieselsmurfen skrev:
Min 300C väcker enorm uppmärksamhet. Folk pekar, glor, tittar. Ofta kommer det fram både unga och gamla på parkeringar för att fråga om bilen. Jodå: Jag är nöjd...

Du har tjejens absoluta favoritbil. Grannen som bor mittemot oss har en 300c och varje gång den startas så studsar hon upp vare sig hon ligger i soffan eller sängen. Hon blir helt galen. Vad är det med 300c och fruntimmer?

It´s big and black dude wink

Vilket jävla misstag jag gjorde som köpte en liten vit golf då. *cryface* sad

Cupra_
12 mars 2011 ·

burning skrev:

Deception skrev:

burning skrev:

Du har tjejens absoluta favoritbil. Grannen som bor mittemot oss har en 300c och varje gång den startas så studsar hon upp vare sig hon ligger i soffan eller sängen. Hon blir helt galen. Vad är det med 300c och fruntimmer?

It´s big and black dude wink

Vilket jävla misstag jag gjorde som köpte en liten vit golf då. *cryface* sad

Äh, bara dåliga tjejer som väljer efter bilen.. Sj kör jag med att jag är så mkt man så jag behöver inte kompensera med en stor bil wink

burning Enormous Musical Performance
12 mars 2011 · 644 Inlägg

Deception skrev:

burning skrev:

Deception skrev:

It´s big and black dude wink

Vilket jävla misstag jag gjorde som köpte en liten vit golf då. *cryface* sad

Äh, bara dåliga tjejer som väljer efter bilen.. Sj kör jag med att jag är så mkt man så jag behöver inte kompensera med en stor bil wink

Jag tar och följer ditt exempel då. *sträcker på sig* smile

Hamilton
12 mars 2011 · 8 868 Inlägg

Dieselsmurfen skrev:

burning skrev:

Deception skrev:
Äh, bara dåliga tjejer som väljer efter bilen.. Sj kör jag med att jag är så mkt man så jag behöver inte kompensera med en stor bil wink

Jag tar och följer ditt exempel då. *sträcker på sig* smile

Tjejen ifråga enligt ovan är inte längre "en kandidat" då jag rätt snart kände att hon "levde på mig" därmed inte sagt att vi ska tala illa om tjejer! De flesta är vettiga men i min ålder upplever jag lite väl pengafixerade! Bara för att jag har garage med plats för 6 bilar och gillar bilar (Lite roligare med gamla bilar då de kan utsättas för viss modifiering utan att elektroniken ballar ur) Visst har jag ett hus nära stranden. Det är svårt att kamouflera. Men att bilen ska styra? Nej.

Numera har jag hittat en tjej med en XC90 och bara körkort för automat. Hon slänger sig gärna in i min 300D W124 om den står ytterst. Sånt gillar vi!

I stället för att chatta i tråden så ta det via PM eller dyligt och inte i forumet.
Var vänlig och respektera reglerna i forumet.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Tycker förövrigt att hela tråden är tveksam och borde ligga i bloggen.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
12 mars 2011 · 17 562 Inlägg

Hamilton skrev:

Dieselsmurfen skrev:

burning skrev:

Jag tar och följer ditt exempel då. *sträcker på sig* smile

Tjejen ifråga enligt ovan är inte längre "en kandidat" då jag rätt snart kände att hon "levde på mig" därmed inte sagt att vi ska tala illa om tjejer! De flesta är vettiga men i min ålder upplever jag lite väl pengafixerade! Bara för att jag har garage med plats för 6 bilar och gillar bilar (Lite roligare med gamla bilar då de kan utsättas för viss modifiering utan att elektroniken ballar ur) Visst har jag ett hus nära stranden. Det är svårt att kamouflera. Men att bilen ska styra? Nej.

Numera har jag hittat en tjej med en XC90 och bara körkort för automat. Hon slänger sig gärna in i min 300D W124 om den står ytterst. Sånt gillar vi!

I stället för att chatta i tråden så ta det via PM eller dyligt och inte i forumet.
Var vänlig och respektera reglerna i forumet.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Tycker förövrigt att hela tråden är tveksam och borde ligga i bloggen.

Mvh.
Hamilton

Respekteras. Rensa gärna i tråden. Inga fler inlägg från mig.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
LIVINL0UD
13 mars 2011 · 1 582 Inlägg

Tycker min A4 ser helt ok ut, men det finns alltid saker att förbättra cool

RD_87 Skrotsamlare
13 mars 2011 · 4 031 Inlägg

Jag tycker nog att största delen av min bilpark är iaf halvsnygg! Jag har tyvärr mest bilar som impar på gubbar & småpojkar tongue
Men bara för att visa vad man ska ha för bil för att få brudar (hade den när jag träffade min)

https://www1.garaget.org/gallery/images/154/153139/153139-ba95f7f26f9748259afa06b9261d82eb.jpg


Att detta fordonet inte skrämde bort brudarna måste väl betyda att jag är snygg? wink

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Navkapsel
13 mars 2011 · 4 637 Inlägg

Japp! På alla sätt t o m färgen.
240 81-82 är i övrigt det snyggaste som byggts! Finast av dem är röda 244 Turbo.

Senast redigerat av Navkapsel (13 mars 2011)

LeafBox Lat Perfektionist
13 mars 2011 · 6 359 Inlägg

Navkapsel skrev:
Japp! På alla sätt t o m färgen.
240 81-82 är i övrigt det snyggaste som byggts enligt mig.

Volvo 240 vs Lamborgini Countach, Ferrari 355, F40,

Hey, I'm just saying tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Turbomotor volvolover
13 mars 2011 · 667 Inlägg

v4jessica skrev:
Haha har bara en saab 9-3 men den är helt ok tongue

inte en 9-5 då?

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen
Old_Nut Old & Slow
13 mars 2011 · 46 Inlägg

Den är snygg sett ur mina ögon  ,vad andra tycker om den bryr jag mig inte om.

Genuin Oildripper. (O\I/O)
Volkswagen 1/11 Limousine "Old School" (1956)
PlatinumRacing
13 mars 2011 · 597 Inlägg

Absolut enligt mitt tycke. big_smile

matteeee Ingen himmel är så blå som min
13 mars 2011 · 2 973 Inlägg

Ja jag är nöjd, min börjar få fason! Bättre när sommarhjulen kommer på, och kanske blir det andra hjul så småningom smile

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Superdtm i övrigt värdelös.
13 mars 2011 · 613 Inlägg

Jettan tycker jag är snygg! wink Mercan är fortfarande lite gubbig men jag gillar modellen=)

Turbomotor volvolover
13 mars 2011 · 667 Inlägg

v4jessica skrev:

Turbomotor skrev:

v4jessica skrev:
Haha har bara en saab 9-3 men den är helt ok tongue

inte en 9-5 då?

om du menar den jag har uppe här på garaget så är det farsans bil tongue Men jag har en egen som jag inte lagt upp o det är en 9-3 smile

jahadu wink

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen
Turbomotor volvolover
13 mars 2011 · 667 Inlägg

v4jessica skrev:

Turbomotor skrev:

v4jessica skrev:

om du menar den jag har uppe här på garaget så är det farsans bil tongue Men jag har en egen som jag inte lagt upp o det är en 9-3 smile

jahadu wink

haha tongue kan ju inte ha en likadan som farsan smile

kan kan man ju men de vill man inte tongue

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang