2988
Sök

Volvo 740 se -92

740 projekt

201 205 Visningar
Uppdaterades senast 21 februari 2014
269 Inlägg
17 juli 2012
riktigt fin 740, är inte så glad för 90ans front men denna såg väldigt bra ut, smile bra att du slapp böter för dem röda bilnkersna, ja har me röda blinkers på min 142a men ja har haft turen att inte bli stoppad... än smile smile

460 Inlägg
17 juli 2012
Trådstartare
christAfer skrev:
emil_92 skrev:
christAfer skrev:
Rätta mig om jag har fel, men ska inte blinkersen, ENLIGT LAG, sitta längst ut mot kanten?

mycket möjligt, funderat på de me. upp till bevis om polisen tycker den sitter för långt in wink

Går väl att snacka bort annars smile Hellre en felplacerad blinkers än ingen blinkers alls!

Gick ju en gång så kan gå igen wink precis!!

460 Inlägg
17 juli 2012
Trådstartare
fille_142 skrev:
riktigt fin 740, är inte så glad för 90ans front men denna såg väldigt bra ut, smile bra att du slapp böter för dem röda bilnkersna, ja har me röda blinkers på min 142a men ja har haft turen att inte bli stoppad... än smile smile

tackar så mycket! smile ja de var skönt de wink fan va nice me 142:a, hoppas det fortsätter så! wink

lite lustigt, ja körde me de till kiruna o tillbaka ändå var de 200 m hemifrån som ja blev stoppad X)

269 Inlägg
17 juli 2012
emil_92 skrev:
fille_142 skrev:

tackar så mycket! smile ja de var skönt de wink fan va nice me 142:a, hoppas det fortsätter så! wink

lite lustigt, ja körde me de till kiruna o tillbaka ändå var de 200 m hemifrån som ja blev stoppad X)

smile smile ja dem är nice smile ja de hoppas vi smile

ja där var lite otur att du inte hann hem x) hade du kört lite snabbare så kanske smile smile haha

460 Inlägg
17 juli 2012
Trådstartare
fille_142 skrev:
emil_92 skrev:
fille_142 skrev:

ja där var lite otur att du inte hann hem x) hade du kört lite snabbare så kanske smile smile haha

haha jao precis wink eller skitit i att blinka

269 Inlägg
17 juli 2012
emil_92 skrev:
fille_142 skrev:
emil_92 skrev:

haha ja de kunde du me gjort smilesmile

460 Inlägg
17 juli 2012
Trådstartare
fille_142 skrev:
emil_92 skrev:
fille_142 skrev:

fast då hade ja i o för sig fått böter X) aja

Högskoleutbildad däcksparkare
1 481 Inlägg
17 juli 2012
emil_92 skrev:
Turbo-Fransson skrev:
emil_92 skrev:

fast din är 4 år yngre wink

Jaaao, men ändå wink har samma utrustning som dig :p om du har ac vill säga :p

jaså? jo ja har klimatanläggning smile saknar dock elhissar vilket suger wink

Då har vi samma utrustning :p jag har bara ac som utrustning typ hmm inga elhissar eller speglar, och tygklädsel och skrynkliga dörrsidor sad

BMW 528i -99
Volvo 940 GL -92

269 Inlägg
17 juli 2012
emil_92 skrev:
fille_142 skrev:
emil_92 skrev:

fast då hade ja i o för sig fått böter X) aja

haha ja de hade du nog smile

460 Inlägg
17 juli 2012
Trådstartare
Turbo-Fransson skrev:
emil_92 skrev:
Turbo-Fransson skrev:

Jaaao, men ändå wink har samma utrustning som dig :p om du har ac vill säga :p

Då har vi samma utrustning :p jag har bara ac som utrustning typ hmm inga elhissar eller speglar, och tygklädsel och skrynkliga dörrsidor sad

Fast elspeglar har ja! smile men e ju elhissar men vill ha mest, förutom c-lås såklart

1 481 Inlägg
17 juli 2012
emil_92 skrev:
Turbo-Fransson skrev:
emil_92 skrev:

Fast elspeglar har ja! smile men e ju elhissar men vill ha mest, förutom c-lås såklart

Fusk! Jag kom på att jag har farthållare, ur funktion visserligen och fjärrstyrtcentrallås big_smile

BMW 528i -99
Volvo 940 GL -92

1 574 Inlägg
18 juli 2012
Den börjar ju bli riktigt fin nu! kikat in lite då & då och kikat på projektet! smile
Fortsätt så blire nog grymt! kika gärna in mitt volvo projekt! big_smile

460 Inlägg
18 juli 2012
Trådstartare
Turbo-Fransson skrev:
emil_92 skrev:
Turbo-Fransson skrev:

Fusk! Jag kom på att jag har farthållare, ur funktion visserligen och fjärrstyrtcentrallås big_smile

den får du ta o laga wink as nice ju! fjärrstyrt har la alla? wink

460 Inlägg
18 juli 2012
Trådstartare
Brago skrev:
Den börjar ju bli riktigt fin nu! kikat in lite då & då och kikat på projektet! smile
Fortsätt så blire nog grymt! kika gärna in mitt volvo projekt! big_smile

Tackar så mycket! Kul de e intressant smile
Självklart följer man ditt projekt wink

1 481 Inlägg
18 juli 2012
emil_92 skrev:
Turbo-Fransson skrev:
emil_92 skrev:

Ska lagas, gött o ha på längre körningar! smile Min kompis hade inte de :p hans dosa kan ju vara bortslavad oxå wink men vem vet ;p

BMW 528i -99
Volvo 940 GL -92

460 Inlägg
18 juli 2012
Trådstartare
Turbo-Fransson skrev:
emil_92 skrev:
Turbo-Fransson skrev:

Ska lagas, gött o ha på längre körningar! smile Min kompis hade inte de :p hans dosa kan ju vara bortslavad oxå wink men vem vet ;p

gör de! smile ha nae finns nog inte orginal på 740, syftade på att ja monterade de tidigare i tråden wink

288 Inlägg
18 juli 2012
jag har fjärrstyrt/larm på min 740 (88). Och dosan ser jäkligt gammal ut, så den är nog nästan orginial tongue

460 Inlägg
18 juli 2012
Trådstartare
munkenpetersen skrev:
jag har fjärrstyrt/larm på min 740 (88). Och dosan ser jäkligt gammal ut, så den är nog nästan orginial tongue

fan va nice! coolt om de e orginal!! tongue

Wärmland
943 Inlägg
18 juli 2012
emil_92 skrev:
munkenpetersen skrev:

fan va nice! coolt om de e orginal!! tongue

En polare har också fjärrlås och larm till sin 740 från 88, så det kan ju vara original tongue

Ööööööööööööh.....

288 Inlägg
19 juli 2012
dosan ser som sagt skitgammal ut, och har en siren innanför tändningslåset, och 1 i motorummet

Sök