2704
Sök

Angående: Stående träff i Kungälv söndagar

6 Inlägg
12 mars 2012
Det ska inte vara något sladd på parkering vid donken, Det är just därför vi alltid glider ner till Rollsbo vid 6 tiden för att leka av istället!

Grandturismo missbrukare =)
331 Inlägg
12 mars 2012
Jag håller med, som skapare av denna träff så uppmanar jag er till att inte sladda runt på parkeringsplatsen och utsätta andras bilar för onödiga skador som stenskott med mera. Om vi inte beter oss väl så finns det alltid en risk att farbror blå kommer och börjar fråga ut folk vad de gör, vems de svarta spåren på parkeringen är och så vidare.

Finns gott om plats på andra ställen att hålla på med sådant.

Mvh Jesper N.A

Edit: Ja precis, rollsbo är ett fint exempel på annan plats
Senast redigerat av mkII (14 mars 2012)

141 Inlägg
14 mars 2012
Vart i Rollsbo brukar det vara då eller?! big_smile
Låter mer intressant wink

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!

331 Inlägg
14 mars 2012
Rollsbo tillhör inte denna träffen, det är något ni som besökare får ta eget initiativ till att åka ner till och leka av er eller what so ever smile

Denna träffen förespråkar inte streetracing. men jag kan inte ta ansvar för vad ni som besökare gör men jag uppmanar er bara att sköta er på mcdonalds där vi står och snackar smile
Senast redigerat av mkII (14 mars 2012)

AUTOTECH
762 Inlägg
14 mars 2012
+1
mkII skrev:
Rollsbo tillhör inte denna träffen, det är något ni som besökare får ta eget initiativ till att åka ner till och leka av er eller what so ever smile

Denna träffen förespråkar inte streetracing. men jag kan inte ta ansvar för vad ni som besökare gör men jag uppmanar er bara att sköta er på mcdonalds där vi står och snackar smile

grön aktivist
846 Inlägg
15 mars 2012
mkII skrev:

+2

44 Inlägg
15 mars 2012
Kanske också ska ta å dyka upp me bilen nu när sommarsulorna är på å kameran med smile

Med lem
475 Inlägg
15 mars 2012
Archeonic skrev:
Kanske också ska ta å dyka upp me bilen nu när sommarsulorna är på å kameran med smile

klart du skall, välkommen ! :-)

44 Inlägg
15 mars 2012
Ralf skrev:
Archeonic skrev:

klart du skall, välkommen ! :-)

Tackar man så mycket för! big_smile

15 mars 2012
I år tycker jag vi ska slå ett mega rekord! Ställa bilar ända från McD's över gräspläten och bort mot Maxi samt att även ta över deras parkering! big_smile wink

Gå ett varv runt då tar ju hela kvällen cool
Senast redigerat av HiTek (15 mars 2012)

Med lem
475 Inlägg
15 mars 2012
HiTek skrev:
I år tycker jag vi ska slå ett mega rekord! Ställa bilar ända från McD's över gräspläten och bort mot Maxi samt att även ta över deras parkering! big_smile wink

och alla Volvo S60 kan ju radda upp sig samtidigt, för det lär ju bli över 10 st ;-) haha

15 mars 2012
Ralf skrev:
HiTek skrev:

och alla Volvo S60 kan ju radda upp sig samtidigt, för det lär ju bli över 10 st ;-) haha

Haha, Volvos snyggaste modell helt enkelt! big_smile

AUTOTECH
762 Inlägg
15 mars 2012
Haha!

28 Inlägg
15 mars 2012
Kanske kikar förbi på söndag big_smile

331 Inlägg
15 mars 2012
Jag tycker Hitek har en mycket vacker ide! det tycker jag verkligen vi skall satsa på !smile

90 Inlägg
17 mars 2012
Kanske får ta och rappa mig dit jag med då! :o

141 Inlägg
17 mars 2012
Confide skrev:
mkII skrev:

+2

Ja det är jag helt med på, all respekt helt klart..
va bara sugen på de andra med smile

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!

474 Inlägg
18 mars 2012
Rallz skrev:
Kanske får ta och rappa mig dit jag med då! :o

Det är på tiden! smile

Jag kommer om vädret är bra smile

116 Inlägg
18 mars 2012
Kommer nog oxå å kramas lite om vädret e sjysst smile

Sök