Angående: Stående träff i Kungälv söndagar

TOLLANN
12 mars 2012 · 6 Inlägg

Det ska inte vara något sladd på parkering vid donken, Det är just därför vi alltid glider ner till Rollsbo vid 6 tiden för att leka av istället!

mkII Grandturismo missbrukare =)
12 mars 2012 · 331 Inlägg

Jag håller med, som skapare av denna träff så uppmanar jag er till att inte sladda runt på parkeringsplatsen och utsätta andras bilar för onödiga skador som stenskott med mera. Om vi inte beter oss väl så finns det alltid en risk att farbror blå kommer och börjar fråga ut folk vad de gör, vems de svarta spåren på parkeringen är och så vidare.

Finns gott om plats på andra ställen att hålla på med sådant.

Mvh Jesper N.A

Edit: Ja precis, rollsbo är ett fint exempel på annan plats

Senast redigerat av mkII (14 mars 2012)

Toyota Supra MKII "Celica supra" (1985)
Chevrolet Corvette (C4) "OFFICIAL PACE CAR" (1986)
BMW 225xe iPerformance "Hot-hatch phev" (2020)
325i
14 mars 2012 · 141 Inlägg

Vart i Rollsbo brukar det vara då eller?! big_smile
Låter mer intressant wink

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!
BMW E30 "V8 Drifting" (1988)
BMW E30 "Touring 318is" (1991)
Citroën Jumpy "Servicecar" (2004)
mkII Grandturismo missbrukare =)
14 mars 2012 · 331 Inlägg

Rollsbo tillhör inte denna träffen, det är något ni som besökare får ta eget initiativ till att åka ner till och leka av er eller what so ever smile

Denna träffen förespråkar inte streetracing. men jag kan inte ta ansvar för vad ni som besökare gör men jag uppmanar er bara att sköta er på mcdonalds där vi står och snackar smile

Senast redigerat av mkII (14 mars 2012)

salle1 AUTOTECH
14 mars 2012 · 762 Inlägg

+1

mkII skrev:
Rollsbo tillhör inte denna träffen, det är något ni som besökare får ta eget initiativ till att åka ner till och leka av er eller what so ever smile

Denna träffen förespråkar inte streetracing. men jag kan inte ta ansvar för vad ni som besökare gör men jag uppmanar er bara att sköta er på mcdonalds där vi står och snackar smile

FatManCustoms grön aktivist
15 mars 2012 · 846 Inlägg

mkII skrev:
Rollsbo tillhör inte denna träffen, det är något ni som besökare får ta eget initiativ till att åka ner till och leka av er eller what so ever smile

Denna träffen förespråkar inte streetracing. men jag kan inte ta ansvar för vad ni som besökare gör men jag uppmanar er bara att sköta er på mcdonalds där vi står och snackar smile

+2

Saab 9-5 Aero SC "Daycare Express" (2002)
Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Archeonic
15 mars 2012 · 44 Inlägg

Kanske också ska ta å dyka upp me bilen nu när sommarsulorna är på å kameran med smile

Volkswagen Golf R "R20" (2010)
Ralf Med lem
15 mars 2012 · 475 Inlägg

Archeonic skrev:
Kanske också ska ta å dyka upp me bilen nu när sommarsulorna är på å kameran med smile

klart du skall, välkommen ! :-)

Archeonic
15 mars 2012 · 44 Inlägg

Ralf skrev:

Archeonic skrev:
Kanske också ska ta å dyka upp me bilen nu när sommarsulorna är på å kameran med smile

klart du skall, välkommen ! :-)

Tackar man så mycket för! big_smile

Volkswagen Golf R "R20" (2010)
HiTek Inscription
15 mars 2012 · 191 Inlägg

I år tycker jag vi ska slå ett mega rekord! Ställa bilar ända från McD's över gräspläten och bort mot Maxi samt att även ta över deras parkering! big_smile wink

Gå ett varv runt då tar ju hela kvällen cool

Senast redigerat av HiTek (15 mars 2012)

Ralf Med lem
15 mars 2012 · 475 Inlägg

HiTek skrev:
I år tycker jag vi ska slå ett mega rekord! Ställa bilar ända från McD's över gräspläten och bort mot Maxi samt att även ta över deras parkering! big_smile wink

Gå ett varv runt då tar ju hela kvällen cool

och alla Volvo S60 kan ju radda upp sig samtidigt, för det lär ju bli över 10 st ;-) haha

HiTek Inscription
15 mars 2012 · 191 Inlägg

Ralf skrev:

HiTek skrev:
I år tycker jag vi ska slå ett mega rekord! Ställa bilar ända från McD's över gräspläten och bort mot Maxi samt att även ta över deras parkering! big_smile wink

Gå ett varv runt då tar ju hela kvällen cool

och alla Volvo S60 kan ju radda upp sig samtidigt, för det lär ju bli över 10 st ;-) haha

Haha, Volvos snyggaste modell helt enkelt! big_smile

m-svernvik
15 mars 2012 · 472 Inlägg

Får nog instämma wink Sist var vi en del S60is iaf hehe

Volvo V70 (2012)
Volvo V70R AWD "Tvåan" (1998)
salle1 AUTOTECH
15 mars 2012 · 762 Inlägg

Haha!

robinbostrom
15 mars 2012 · 28 Inlägg

Kanske kikar förbi på söndag big_smile

Volvo S60 "Snooze" (2003)
mkII Grandturismo missbrukare =)
15 mars 2012 · 331 Inlägg

Jag tycker Hitek har en mycket vacker ide! det tycker jag verkligen vi skall satsa på !smile

Rallz
17 mars 2012 · 90 Inlägg

Kanske får ta och rappa mig dit jag med då! :o

325i
17 mars 2012 · 141 Inlägg

Confide skrev:

mkII skrev:
Rollsbo tillhör inte denna träffen, det är något ni som besökare får ta eget initiativ till att åka ner till och leka av er eller what so ever smile

Denna träffen förespråkar inte streetracing. men jag kan inte ta ansvar för vad ni som besökare gör men jag uppmanar er bara att sköta er på mcdonalds där vi står och snackar smile

+2

Ja det är jag helt med på, all respekt helt klart..
va bara sugen på de andra med smile

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!
BMW E30 "Touring 318is" (1991)
BMW E30 "V8 Drifting" (1988)
Citroën Jumpy "Servicecar" (2004)
m-svernvik
18 mars 2012 · 472 Inlägg

Rallz skrev:
Kanske får ta och rappa mig dit jag med då! :o

Det är på tiden! smile

Jag kommer om vädret är bra smile

Volvo V70 (2012)
Volvo V70R AWD "Tvåan" (1998)
Jollen940
18 mars 2012 · 116 Inlägg

Kommer nog oxå å kramas lite om vädret e sjysst smile

Volvo 740 "Veemern" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang