TEASER skrev:Caylon skrev:Club aqua är ju samma kväll :oBlir nog det istället.vad har aqua för lineup ?
Caylon skrev:Club aqua är ju samma kväll :oBlir nog det istället.
Accelsson skrev:jente skrev:Hmmm få se om jag kan komma ner på träffen och se er alla igen Skulle ju onekligen vara trevligt!
jente skrev:Hmmm få se om jag kan komma ner på träffen och se er alla igen
jente skrev:Accelsson skrev:jente skrev:Hmmm få se om jag kan komma ner på träffen och se er alla igen Skulle ju onekligen vara trevligt!Ni kommer upp med vavava...måste ju ha mackan som har överenergi på natten/morgonen ju XD haha
kvarna_21 skrev:jente skrev:Accelsson skrev:Skulle ju onekligen vara trevligt!Ni kommer upp med vavava...måste ju ha mackan som har överenergi på natten/morgonen ju XD hahahehe vadå överenergi haha jag kommer JÄTTE gärna upp men denna gång blir det smörgåstårta ist
jente skrev:Accelsson skrev:Skulle ju onekligen vara trevligt!Ni kommer upp med vavava...måste ju ha mackan som har överenergi på natten/morgonen ju XD haha
Accelsson skrev:Skulle ju onekligen vara trevligt!
Accelsson skrev:kvarna_21 skrev:jente skrev:Ni kommer upp med vavava...måste ju ha mackan som har överenergi på natten/morgonen ju XD hahahehe vadå överenergi haha jag kommer JÄTTE gärna upp men denna gång blir det smörgåstårta ist 1a inte säga emot, men när åker vi då? Ta det utanför tråden kanske? Hmm..
kvarna_21 skrev:jente skrev:Ni kommer upp med vavava...måste ju ha mackan som har överenergi på natten/morgonen ju XD hahahehe vadå överenergi haha jag kommer JÄTTE gärna upp men denna gång blir det smörgåstårta ist
jente skrev:Ni kommer upp med vavava...måste ju ha mackan som har överenergi på natten/morgonen ju XD haha
fegge_89 skrev:Usch orka med att åka på träff där alla känner alla och man själv inte känner en kotte.Säkert inte lätt att få kontakt heller
neckwomen_88 skrev:fegge_89 skrev:Usch orka med att åka på träff där alla känner alla och man själv inte känner en kotte.Säkert inte lätt att få kontakt heller Det är ju då det går att säga "Hej! Känner inte en kotte men lovar ni att vara snälla och hälsa på mig så kommer jag?"