3501
Sök

Rekommendation av Bilstereo?

Evo raggare
386 Inlägg
21 mars 2011
Trådstartare
Hallå!

Undrar om ni har några förslag på en rejäl prissvärd bilstereo. Den jag har just nu är way to avancerad för mig, mängder av inställningar för att få bra ljud. Så jag söker efter något kan leverera ljud kvalitet och tryck i prissklass runt 1000-2000 kr +.

För övrigt om någon är intresserad utav radion så är den tillsalu, det är en clarion Dxz948RMP, PMA för mer info!

Mvh

Mitsubishi Lancer Evolution III 790HK/830NM
Mitsubishi Lancer GTi [MDS-Edition]
Tack till: WiTune, Flanders Motorsport, BDS Skara Motor, Mitsubishi Härene bil, Mrtuning.se, Robban Stroker, David Rudhem, LG-Speed

Evo raggare
386 Inlägg
21 mars 2011
Trådstartare
Något du har testat? smile

Tack till: WiTune, Flanders Motorsport, BDS Skara Motor, Mitsubishi Härene bil, Mrtuning.se, Robban Stroker, David Rudhem, LG-Speed

357 Inlägg
21 mars 2011
Min polare köpte den.. jag tycker den är helt okej! smile

Evo raggare
386 Inlägg
21 mars 2011
Trådstartare
Wofordoz skrev:
Min polare köpte den.. jag tycker den är helt okej! smile

Hur var kvalitet och bas på en skala 1-10? Körde han med original högtalare eller? smile

132 Inlägg
21 mars 2011
Den stereon är mycke prisvärd tycker jag, man får mycke stero för pengarna. Ja gör med MDS fanatic högtalare och tycker de spelar på bra, sen är de både usb uttag och ipod så man slipper hålla på me skivor men de finns även cd. Så vill man inte kasta ut allt för mycke pengar på en stereo tycker ja man ska slå till på denna. den får 10/10 från mig.

Volkswagen Motorsport!

Sök