3088
Sök

hur suddar man ex ansikten å nr plåtar

56 Inlägg
1 maj 2005
Trådstartare
i en film?
Har både Adobe Premiere och Studio 9
villket är lättast å fixa sådant med å hur gör man?
letat men inte hittat funktionen!

49 Inlägg
2 maj 2005
Gjort något olagligt wink

305 Inlägg
2 maj 2005
öppna bilden i ditt bildprogram .
markera en färg du vill måla med och kladdad över nummerplåten  sedan sparar du bilden.

draminbil.nu
1 382 Inlägg
2 maj 2005
lite jobbigt att göra det på en film eftersom han då först måste ha ett program som först gör om filmen till bilder och sedan göra det på varje bild och sedan rendera tillbaka det..
Det lättaste som jag kan tänka på är att lägga in det i ett filmredigeringsprogram och däri lägga på en svart ruta som du flyttar efter hur bilden ansiktet flyttar sig. blir inte så snyggt men det fungerar..

305 Inlägg
2 maj 2005
flåt  såg inte det stod film sad  trodde det va bild  .. sorry sad

56 Inlägg
2 maj 2005
Trådstartare
Nänä inget olaglit än, lite kul bara å kunna inför framtiden!! smile)
hur får man in en sådan lite bild i film programet då?
har som sagt de två nämda programen men inte så haj på något av dem!

Rallyförare
1 075 Inlägg
3 maj 2005
Adobe premiere är rätt advancerat program, vet inte om studio 9 är bättre då kanske.

draminbil.nu
1 382 Inlägg
3 maj 2005
det enda jag har jobbat i är vegasvideo och där är det rätt enkelt.. jag läste mig till det på några minuter i hälp-delen.. det var iof text men jag antar att deet är samma med en bild.. borde inte vara så svårt..

49 Inlägg
3 maj 2005
Jag gissar att man måste binda "suddet" till någon punkt...om nu inte kameran är fixerad vill säga för då kan man ju lägga suddet på samma ställe.

draminbil.nu
1 382 Inlägg
3 maj 2005
det jag tänkte på får man flytta filmen några film rutor och sedan flytta "skyddet" osv.. eftersom jag inte vet hur man fixerar på något.. tar ett tag om det är en lång film men det är mitt REDIGA amatör tips hehe
annars kan du ju kolla i hjälpen om det finns något bättre sätt.. hjälpen är ett underskattat avsnitt i många program wink

56 Inlägg
4 maj 2005
Trådstartare
mmm men jag gillar å klicka å se vad som händer men den funktionen har jag inte hittat än

Sök