Jag fick denna bilen av pappa April 2009, en 740 var inte den bilen han tänkt sig... En Renault Clio -05a tyckte han verkade betydligt bättre! Vi kollade även på Volvo 850 och diverse Bmw´n men det blev 740 endå :) Jag vela... Visa mer
Till alla som säger negativa saker bara för att de många som kommentera för de är en tjej som ha denna 740 så är de ROLIGT att de är en tjej som ta hand om en fin 740 som annars skulle lekas sönder.! Bra jobbat med bilen och bli nog fint med AT kitet
PS: ha ingen bil intresserad i familjen så hoppas man möts bra här inne och få hjälp om man fråga eller skriver något.
/anders
Jäklar va fräsch den är ! Hoppas fler gör sånt här med 740is istället för att leka sönt dom Såg den på Sättna i sommras om jag inte minns fel, väldigt snygg i verkligheten nå!
Jäklar va fräsch den är ! Hoppas fler gör sånt här med 740is istället för att leka sönt dom Såg den på Sättna i sommras om jag inte minns fel, väldigt snygg i verkligheten nå!
De var nog en annan 740 du såg finns nån mer liknande... Men de är motorrummet på denna som inte är fint men de skall åtgärdas nu Man får ta lite åt gången. Men de blir en helomlack