hahahaha tror inte du hade kört om dem ändå Fattar dock inte riktigt hur så unga pågar kan ha så feta bilar:P
Haha nä det tror inte jag heller haha, men dom låg brevid varandra, bromsade till typ 70, sen gasa dom som fan, sen bromsa dom igen... och höll på så.. kom inte om förrän landskrona typ haha. Fast inga dåliga bilar att ligga bakom direkt, men det blev jobbigt efter ett tag
Sen ska vi faktiskt ta vara på att det fanns stor variation där! Jag gillade inte heller allt men det sket jag bara i och fota men håller med er med, vissa platsade inte alls där.. men det är för alla och som pierre säger vi är där för vårt intresse jue
Trevligt det ens händer något och det va första eventet på säsongen med. Tyckte det va trevligt iaf så eloge till markus o co!
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
hahahaha tror inte du hade kört om dem ändå Fattar dock inte riktigt hur så unga pågar kan ha så feta bilar:P
Haha nä det tror inte jag heller haha, men dom låg brevid varandra, bromsade till typ 70, sen gasa dom som fan, sen bromsa dom igen... och höll på så.. kom inte om förrän landskrona typ haha. Fast inga dåliga bilar att ligga bakom direkt, men det blev jobbigt efter ett tag
hahaha kan tänka mej de:P
får man inte racea inne på biltemas område, gör man det utanför
hahaha kan tänka mej de:P
hahahaha håller med dej:P motorvägen med blåkontroll är ju aldrig fel;) fast ni tycks ha missat dem eller?
en annan sak man kan tipsa om till nästa event det är ju att dela uppbilar för märke/land bmw/merca/audi osv på ett ställe, volvo och saab på ett annat ställe osv
hahahaha håller med dej:P motorvägen med blåkontroll är ju aldrig fel;) fast ni tycks ha missat dem eller?
en annan sak man kan tipsa om till nästa event det är ju att dela uppbilar för märke/land bmw/merca/audi osv på ett ställe, volvo och saab på ett annat ställe osv
ja så slipper vi alla dessa äckel volvos haha Nej nu kastar jag sten i glashus
Uppskattade variationen där oavsett japse eller annat!
Senast redigerat av JDMCRAZE (28 mars 2011)
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
ja så slipper vi alla dessa äckel volvos haha Nej nu kastar jag sten i glashus
Uppskattade variationen där oavsett japse eller annat!
hahahaha precis bort med volvobönnerna som bara ska köra å börna:D hahaha.. nae men alltså ställa dem i olika rader:)
där är alltid olika slags bilar. olika smak.. olika plånböcker, olika prislappar--- Men vi har en sak gemensamt.. vi tycker om bilar.. Eller? Eller vi vill bara ha saker att flasha med?
Kan bara hålla med. Bilintresset är ju det grundläggande.
+ Trevligt att träffa massa folk man ej sett på länge, & en massa fina bilar med.
- Massa busande, både inne på på gatan utanför, på parkeringen, bakom Biltemahuset & ute på motorvägen. Den silvriga E30 turbon borde blitt utkastad från området.
- Flertalet fordon som ställde sig på handikapp-platserna. Hur tänker ni egentligen ? En rosa Calibra o en silvrig Aston Martin (tror jag det var)
mvh Kristian
Ang parkering hänvisar jag till berg_hbg som tilldelade mig denna.
+ Trevligt att träffa massa folk man ej sett på länge, & en massa fina bilar med.
- Massa busande, både inne på på gatan utanför, på parkeringen, bakom Biltemahuset & ute på motorvägen. Den silvriga E30 turbon borde blitt utkastad från området.
- Flertalet fordon som ställde sig på handikapp-platserna. Hur tänker ni egentligen ? En rosa Calibra o en silvrig Aston Martin (tror jag det var)
mvh Kristian
ska jag vara helt ärlig så tyckte jag att E30n var bland dem finaste bilarna som var där, och förstår inte varför ni bara snackar om E30n ist för 740n som körde och börna som fan Mitt INNE PÅ TRÄFFEN Så kan ni inte ta saken om 740n så ska ni lämna bmwn i fred tycker jag..
mvh Kristian
ska jag vara helt ärlig så tyckte jag att E30n var bland dem finaste bilarna som var där, och förstår inte varför ni bara snackar om E30n ist för 740n som körde och börna som fan Mitt INNE PÅ TRÄFFEN Så kan ni inte ta saken om 740n så ska ni lämna bmwn i fred tycker jag..
Håller med lite där. Tycker vi har pratat klart om BMWn nu nästan 2 hela sidor väl om bara den där BMW.n. haha Han har ju även bet om ursäkt nu ju?
Som Kristian säger, där var någon 740 som börna och även en annan röd BMW E36 av något slag? Varför inte gnälla på dom också då?
Håller med lite där. Tycker vi har pratat klart om BMWn nu nästan 2 hela sidor väl om bara den där BMW.n. haha Han har ju även bet om ursäkt nu ju?
Som Kristian säger, där var någon 740 som börna och även en annan röd BMW E36 av något slag? Varför inte gnälla på dom också då?
jo tycker det är synd att e30n ska få allt skit när det är fler som gör värre saker?
Tack för en riktigt trevlig träff o till alla som deltog i träffen och "efterfesten" kvällen var långt över förväntan för min del HELT KANON ! lite + och lite - var där väl men ingen är perfekt.. och dom flesta vet säkert att när gasfoten bestämmer är det inte alltid hjärnan hänger med ser fram emot fler kvällar i HBG ..
If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!
8§ Streetracing Organiserig av olaglig streetracing får inte förekomma (enligt svensk lag). Det gäller oavsett om det sker direkt eller indirekt. Dvs, är det allmänt känt att en träff handlar om streetracing så är det inte tillåtet att annonsera eller diskutera träffen oavsett om det uttalats i tråden att det handlar om streetracing eller inte.
2§ Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum.
Många ses på statena vid mc'donalds men under sommaren så är de nog mer race-4-fun som har träffar vid Max hamburgar resturangen , fredagar och lördagar brukar vara en trevlig skara människor där som man snackar lite med osv sen bär de av till områdena
race-4-fun har ju hemsida men vet inte om dem är nå aktiva innan elmia ??
Många ses på statena vid mc'donalds men under sommaren så är de nog mer race-4-fun som har träffar vid Max hamburgar resturangen , fredagar och lördagar brukar vara en trevlig skara människor där som man snackar lite med osv sen bär de av till områdena
Alla som är med i race 4-fun tycker jag personligen är mest fjantar. Inte en ända bil med power. Bara massa plastbilar.
jo tycker det är synd att e30n ska få allt skit när det är fler som gör värre saker?
Alla som är med i race 4-fun tycker jag personligen är mest fjantar. Inte en ända bil med power. Bara massa plastbilar.
Vet inte riktigt vad du referarar till när du säger " alla som är med i race 4-fun "... Vet många som har feta bilar som har kommit dit o hakat på... Men visst finns de en poäng i de du säger de är ju rätt många regulars !