Många ses på statena vid mc'donalds men under sommaren så är de nog mer race-4-fun som har träffar vid Max hamburgar resturangen , fredagar och lördagar brukar vara en trevlig skara människor där som man snackar lite med osv sen bär de av till områdena
race-4-fun har ju hemsida men vet inte om dem är nå aktiva innan elmia ??
Alla som är med i race 4-fun tycker jag personligen är mest fjantar. Inte en ända bil med power. Bara massa plastbilar.
Håll er nu till trådens ämne, annars kommer den ändå låsas. Jag rensade lite bland den senaste offtopicen samt att nya träffar diskuteras i nya trådar, inte i eftersnack.
MVH
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
tänkte höra om det var någon som fick nån bilder eller filmer på min blåa supra mkIII som dom skulle vilja dela med sig av? har bara hittat 2 bilder än sålänge Mvh
If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!
hej. JAG söker bilder på DJn och hans "pappa" som stod där.. skicka dom på privat message en länk, helst stora bilder, men går bra med små också uppskattas VÄLDIGT mycket om ni tar den tiden på er. tack
hej. JAG söker bilder på DJn och hans "pappa" som stod där.. skicka dom på privat message en länk, helst stora bilder, men går bra med små också uppskattas VÄLDIGT mycket om ni tar den tiden på er. tack
Jo fan det var riktigt roligt och tur med vädret med. Jag har gjort en tråd om video från Biltema så alla ni som filmade kan ju gå in där så man får se några för det var många som filmade ju
Många ses på statena vid mc'donalds men under sommaren så är de nog mer race-4-fun som har träffar vid Max hamburgar resturangen , fredagar och lördagar brukar vara en trevlig skara människor där som man snackar lite med osv sen bär de av till områdena
race-4-fun har ju hemsida men vet inte om dem är nå aktiva innan elmia ??
Alla som är med i race 4-fun tycker jag personligen är mest fjantar. Inte en ända bil med power. Bara massa plastbilar.
varför måste man eftersträva en banbil om man tycker om att köra på gatan? men för all del förlåt oss som inte har 1000hästar under huven! sen kanns det ju bra att du drar alla över en kant!
Senast redigerat av A_N_D_Y (31 mars 2011)
[ [ [ It Deosn't Matter What You Drive, It's How You Drive It ] ] ]