DjMes skrev:
Den största anledningen till att träffarna slutade på hamnen var för att dem
Började bli trafikerade av lastbilar då det är ett fartyg som tar emot gods längst ner.
Det finns många bättre platser att köra på än hamnen, men istället för att någon ska ta
Tag i ons/sön träffarna så bölas det bara. Det gnälls och massa påhopp den ena ska visa sig inför den andre.
Nu blev det bestämt att det är ons/sön på Biltema som gäller, så jag fattar inte varför diskussionen fortsätter. Om det krockas eller om det stenskottas det är definitivt inte största problemet.
Problemet här är att nu helt plötslig ska alla ta tag i ons/sön någon ska ses på Malmö arena,någon annan på Biltema och en tredje på Jägersro. Och vad jag vet, så är det ingen från Re-loaded som kommit me dessa idéer. Så undrar vem som sabbar Malmö träffen egentligen'?? För som vi alla kan se, så har träffarna inte ens börjat och det är redan tjafs och problem. Vill ni ha träffarna som det var en gång i tiden? Ja då får ni lägga energi, LÄGGA energi på att få dit folk inte stå och smutskasta varandra och påstå det är hans fel att den e död, eller naj den bilklubben dödade ons/sön för att Re-Loaded valde att satsa på trelleborg istället på söndagar. Och vi vill inte åka dit, FINE! Malmö har alltid varit ons/sön på biltema det stämmer, men hur kommer det sig då att det finns 3 olika grupper som ordnar träffar i malmö på ons/sön, men ändå så lyckas det gnällas på andra? Ska man snacka så får man ta tag i det man snackar om, annars får man gå åt sidan och hoppas på att någon annan tar tag i träffarna.
Jag hoppas någon väljer att ta tag i träffarna på Biltema ons/sön för det är den "riktiga" Malmö träffen som alla snackar om, för om någon annan förespråkar om att dem vill ha malmö träffen och sen börjar ändra platser och tider. Ja då är det definitivt dubbelmoral. För då vill man helt enkelt göra träffen till sin egna träff, och redan där kan jag lova er då kommer det definitivt inte att funka.