nån mer än jag som tror att bilen skulle vara snygg med en sluttdämpare med dubbla pipor bak? har sett nån skyline med det tidigare och det passar som bra.
Jag tycker inte att du ska köra med dubbla utblås, kommer bara att se konstigt ut på en fin skyline som denna. Jag skulle iaf sattsa på det du har nu med ditt nya och fina värmeskydd, ritkigt nice and clean!
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Köpte nyligen min efterlängtade Gtr och hoppas att ni uppskattar en projekttråd utan fantasisiffror på 1200hk extreme extreme:cool: utan diverse annat kul! bla körningar i sommar & puts!
tänker lägga upp bilder på Puts och lite mindre projekt såsom flockning av paneler, montering av Laddtrycksstyrning, Alu polering etc etc.
bilen är ett närmast perfekt exemplar på en GTR därav ska jag lägga ner tid på att göra den perfekt utseende mässigt har den allt som jag önskade mig.
Work fälgarna Diskret bodykitt Hks uppgraderade turbosar stålimpellers (N1) 4 lagers silikon till IC Blitz 2x dumpventiler Hks Avgas Hks Downpipes Nismo Ecu Tein coilovers Hella projektor lysen Xenon Föregående ägaren i England var en tjej som följt servicar etc enligt punkt & prickar bilen lackerades om slutet 2010 polerades och ställdes undan efter en parkeringsskada, Har mycket dokumentering på bilen från servicar rep etc Man skulle aldrig kunna tro att bilen är från 1995 då man kollar undertill, England= korrosion,salter men det finns inte ett spår utav det.
här är lite Bilder på hur bilen ser ut just nu hoppas ni gillar det ni ser.
Dock det där med utblås på bägge sidor, är BIG NO NO på skyline.. Det ska va på ena sidan bara.
Det där systemet lär ju vara loud as fuck!
jag ska tillverka själv hade jag tänkt, jag har tillverkat ett 40 tal system i rostfritt och tiggar mkt inom företaget så jag ska knåpa ihop nått liknande:)
Det var "sotar"'s inlägg jag svarade på ang utblåsen
Hehe okej:) nej för guds skull det vore våldtäkt o montera på båda sidorna:/
vad tyckte du om värmeskyddet bak?
jag tillverkade det delvis för att jag försöker lägga en massa timmar på det engelskahjulet och köra lite egenutbildning, sen är det kul att inte bara köpa färdiga delar;)
Dagen gick över förväntan! till en början tänkte jag att det kommer aldrig gå att sätta en hög elva, MEN efter lite olika test av starter så sitter elvan där OCH den kommer gå att finslipa mer, jag laddade 1.2 bar bilen går fruktansvärt bra
väldigt bra tid för en Bpu Gtr...
är det någon som lyckas googla fram ett ev Europa rekord på en Bpu R33 Gtr så är jag nyfiken.