asså man vill ju komma på det här , men det känns som att alla har jättefina välvårdade bilar , då kommer man ju skämmas för å komma i min lilla fina skruttis ;p
asså man vill ju komma på det här , men det känns som att alla har jättefina välvårdade bilar , då kommer man ju skämmas för å komma i min lilla fina skruttis ;p
Jag känner samma sak, jag är alldeles för lat att tvätta min BMW
Vid förra årets första träff som var en riktig spontanis, kom ett gäng BMW´s som absolut inte var i närheten av mint condition.
Det viktiga är inte vem som har snyggaste eller dyraste BMW, utan att träffa likasinnade, snacka lite skit, kolla in alla olika BMW-modeller, käka supergod glass, åka en fin landsvägstur o.s.v.
Jag brukar köra så att jag parkerar en bit bort, sen får man dregla... Eller nej vänta, det får man inte. Man får titta i alla fall, på de fina BMW-bilarna
Ska försöka komma i alla fall! Hoppas den där blåa E30 (med Evo-kittet) kommer, den är fan porrig!
Påminner ALLA att joina Facebookgruppen! När ni gjort det så gå in under evenemangsfliken och anmäl er till träffen även på Facebook (de flesta har anmält sig där än så länge).