Vafan alla vill träffa jezz, vill ingen träffa mig? ps. Glöm inte slänga på vinterdäcken;)
Självklart babe
SupraJEZZICA skrev:
taway skrev:
Haha wtf, vi ska kolla bilfilm inte hålla på med dating!
Jag måste i alla fall äta något på fredag och kan vara på plats tidigt om någon mer är intresserad av det. Inne på biografen får ni inte prata med mig för då får ni popcorn innanför tröjan!
Ha ha, stackars dig! Jag är en sån där jobbig jävel så jag kommer sitta och kommentera filmen HEEEELA tiden...med munnen full av popcorn!
Nä du, det ger du fan i! Hoppas att ljudnivån är som på det var på en bio i Dublin. Hade tinnitus efter att ha sett/hört/kännt skottlossningen i Miami Vice. Bara surroundhögtalarna var 15" PA-prylar. Jävlar vad det lät! Då slipper jag definitivt popcornmummel
Finns de nå bra platser kvar till bion, eller hamnar man på en ytterkant? Jag jobbar fortfarande på att få med mig en kompis i bilen. ÄR sjukt taggad på detta.
Bara det inte kommer 50cm snö
"Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck"
Tre dagar efter premiären har Fast and the Furious 5 haft fler biobesökare i USA än någon annan film iår. Hittills har biljetter för 83.6 miljoner DOLLAR sålts i USA och Kanada. Även i Storbritannien var det den mest sedda filmen i helgen.
Jag tar med egen date, så ingen som pillar på mig tack!
Har vi bokat från mitten så vi inte hamnar på kanten eller vad gäller? Kommer ju ändå att köra den i hembiografen sen för optimal kvalité men kan vara trevligt att få lite upplevelse på bion också.
Kan vi få tid och plats för möte för biljett-utdelning, tack (jag slutar efter 19 så är där typ framåt 20.30).
Jag tar med egen date, så ingen som pillar på mig tack!
Har vi bokat från mitten så vi inte hamnar på kanten eller vad gäller? Kommer ju ändå att köra den i hembiografen sen för optimal kvalité men kan vara trevligt att få lite upplevelse på bion också.
Kan vi få tid och plats för möte för biljett-utdelning, tack (jag slutar efter 19 så är där typ framåt 20.30).
Mvh Håkan
Kan inte lova något... Ni får en soffa längst bak annars!
Håller med, mina grannar ska också få höra filmen senare
det blir grymt som fann.. bokat 16 biljeter. men vilken parkering blir det? inne parkering(garge parkering) el ute? garage parkeringen är övervakad med övervakningskameror sen har de deras väktare!
Tror inte någon tänkt så långt än Att stå under tak är nog inte dumt då vädret är lite si och så nu. Kameror och väktare skadar inte!
Jag har alltid sagt NEJ till att parkera i parkeringshus. Små platser och folk parkerar som idioter. MEN e vi flera som parkerar bredvid varandra så är jag på. Vi tänker nog till lite extra innan vi slänger upp våra dörrar!
Vilken tid ska vi träffas innan tycker ni? Kom med idéer! Som det ser ut nu så blir det riktigt riktigt tight för mig att få klar supran som vi bytt kamrem och uppgraderat turbos mm under denna vecka så jag lär nog mecka in i sista sekund för att förhoppningsvis få supran körklar till bion!
Tror inte någon tänkt så långt än Att stå under tak är nog inte dumt då vädret är lite si och så nu. Kameror och väktare skadar inte!
Jag har alltid sagt NEJ till att parkera i parkeringshus. Små platser och folk parkerar som idioter. MEN e vi flera som parkerar bredvid varandra så är jag på. Vi tänker nog till lite extra innan vi slänger upp våra dörrar!
Vilken tid ska vi träffas innan tycker ni? Kom med idéer! Som det ser ut nu så blir det riktigt riktigt tight för mig att få klar supran som vi bytt kamrem och uppgraderat turbos mm under denna vecka så jag lär nog mecka in i sista sekund för att förhoppningsvis få supran körklar till bion!
reserverade just 6platser på sf.se har inte fått något pm från dig en om betalningen, tog 21,20bion hoppas ja valde rätt. om inte annat kan man avreservera dom byta,
våning 1 eller 2 brukar det vara minst bilar på sen kan man även ta med avspärrningsband o dra runt stolparna
reserverade just 6platser på sf.se har inte fått något pm från dig en om betalningen, tog 21,20bion hoppas ja valde rätt. om inte annat kan man avreservera dom byta,
våning 1 eller 2 brukar det vara minst bilar på sen kan man även ta med avspärrningsband o dra runt stolparna
Ja det vore bra om det dök upp nån mer exakt tid och plats för samling.
Exakt tid, ska vi säga 20.30 i parkeringshuset, våning 2, el har någon ett bättre alternativ? Jag kommer inte själv från Sthlm så jag har liiite dålig koll på Heron City då jag varit där någon enstaka gång, men det är klart vi ska ta och träffas upp innan.
Upp med förslag, imorgon smäller det! Ikväll åker spikad info upp så tills dess kan vi disk...
Nu har jag reserverat 2st platser på rad 10, inte en aning om det är bra eller inte!?
Hoppas jag får med mig en polare, alla är så sega på att svara Hittar inte heller i storstaden, lyckas alltid köra vilse. Så ja hoppas på en co pilot. hehe.. Har inget emot att mötas redan vid 20.00, så man hinner kika på bilar och snacka lite.
"Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck"
hur ser ingången och utgången ut på nedre plan? farthinder osv? ta det som är bäst för oss med låga bilar:)
det e några farthinder längst ner, o upp o nerfarterna i garaget är ganska skarpa, det bästa stället för låga bilar tror jag är det aldra översta planet, där brukar det typ alltid vara tomt också