Ja nu börjar till och med jag känna mig lite nöjd Ska köpa spacers bara så att man får ut fälgarna lite både i bak och fram. Sen finjustera höjden lite närmare ner mot helvetet
Var nere i Jönköping idag och fick nya fälgarna monterade, ÄNTLIGEN!
Det var lite struligt först. Bilen är ju lite lagom sänkt så vi fick lyfta lite i skärmkanterna för att få under lyften, och nya hjulen var lite mindre så det var lite gungande och lyftande i skärmkanter för att få loss den. Men snyggt blev det!
Tyvärr bara iPhone-bilder eftersom det är Klass 1 stormvarning ute = vill inte ut med digitalkameran i regnet och blåsten Men hann ta lite bilder i Jönköping innan vi åkte hemåt.
Var nere i Jönköping idag och fick nya fälgarna monterade, ÄNTLIGEN!
Det var lite struligt först. Bilen är ju lite lagom sänkt så vi fick lyfta lite i skärmkanterna för att få under lyften, och nya hjulen var lite mindre så det var lite gungande och lyftande i skärmkanter för att få loss den. Men snyggt blev det!
Tyvärr bara iPhone-bilder eftersom det är Klass 1 stormvarning ute = vill inte ut med digitalkameran i regnet och blåsten Men hann ta lite bilder i Jönköping innan vi åkte hemåt.
Björk, det är ET45 så det ska spacas ut lite Tips på vart man köper spacers?
Hur breda ska du ha? 5-10?
Är lite osäker på hur mycket jag behöver få ut fälgarna Behövs ju ganska mycket i bak framförallt. Även lite i fram. Hur mäter jag det enklast hur långt jag kan få ut dom?