ny lack de kostar flis det men e trevligt me nylackad bil
jo men har jag lagt ner mer 5 sifffrigt tal så kan jag lika väl lägga dit en lack med det äju ingen rost på bilen utan det är mer med massa stenskott på huven och liite på taket. sen har jag lite perkerings bucklor som jag fick med på köpet som skall bort med. så allt försvinner sen lika bra o fixa allt så har jag en fel fri fri bil sen
ja cashen går fort när man har roligt
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
ny lack de kostar flis det men e trevligt me nylackad bil
jo men har jag lagt ner mer 5 sifffrigt tal så kan jag lika väl lägga dit en lack med det äju ingen rost på bilen utan det är mer med massa stenskott på huven och liite på taket. sen har jag lite perkerings bucklor som jag fick med på köpet som skall bort med. så allt försvinner sen lika bra o fixa allt så har jag en fel fri fri bil sen
2011-06-21 Nu satte jag dit 2 stora plåster åter igen och ångrade mig med vita... så dom plockas bort igen och ersätts med mattsvarta plåster runtom. eftersom bh:n takräcket är mattsvarta, och på vägen hem från br så stannade jag till i Jönköping och köpte takräcken och igår så köpte jag lastkorg. Idag när jag kom hem från jobbet så fick jag lite klibbor från ihatestickers.com ett jättestort DC märke som jag tänkte sätta dit på bilen, men jag ångrade mig nog så det får ligga i kuvertet, sen fick jag en svart I love stance och 2 st OEM+ vita klibbor.
i love stance satte jag på fälgen, själv tyckte jag det satt fint där (smaksak) och en OEM+ på BH:N
se bilder: OBS alla plåster skall bort och ersättas med mattsvarta plåster framöver( anledningen varför jag sätter plåster är för att det finns små små parkeringsbucklor som inte syns så pass, men jag sjävl stör mig på dom. jag har ej råd att fixa dom just nu.)
Smaksak, men takvinge på golf (Alltså den där originalvingen som jag inte vet vilka modeller den sitter på) är så satans snyggT. Eller det kanske kan kallas mer för takförlängare. Du förstår säkert vad jag menar.
Förövrigt, DAMN snygg bil! Har prec gått och blivit med Goffe mk3 själv så jag har lite att göra framöver.