Väntar fortfarande otåligt på att du ska avslöja vad du ska ha för tyg i bilen! Hoppas även att min lilla Lupo kan komma iaf halvvägs så långt upp i världen som din golf gjort!
Väntar fortfarande otåligt på att du ska avslöja vad du ska ha för tyg i bilen! Hoppas även att min lilla Lupo kan komma iaf halvvägs så långt upp i världen som din golf gjort!
du tror inte jag väntar förväntansfullt på mitt tyg ?? kommer från Borås tyget, men han har inte varit o kollat än om det finns kvar kanske på Tisdag han åker o kolla. så du får vänta lika mkt som jag
Idag så kompletterade jag min inredning med en dörr sidopanel ,den vid förardörren var sprucken så jag beställde en bättre begagnad , tyvärr så har det varit lite lugnt med inredningen för jag inväntar på mitt material, uppdaterar när jag väl vet om det finns .
Nu gjorde du mig exalterad i onödan! Trodde jag skulle få se bild på materialvalet!
hahah du menade att jag lurade dig med att jag lade upp något som du ville se ? det fungerar inte så lätt bara för det ska jag göra det ännu svårare för dig framöver