Marlboroman skrev:
Growe skrev:
det är även märkning på framsidan på kamdreven nu minns jag inte exakt men det är märkning i kåpan där markeringarna står
helt onödigt att riva baksidan av toppen för att se märkningarna
Märkningen på drevet är det lite si och så med eftersom dreven är justerbara oh dels så hamnar dem inte alltid rätt. På min så hamnar märket på ena kammen 180 grader fel har jag märkt den hårda vägen. Gick inte att starta med insugskammen ett halvt varv fel
ska man ha märken på kammarna så är det säkrast att göra egna
Man lär ju i vilket fall riva bort allt i bakänden på kammarna för att kunna sätta dit packboxarna vilket man lär göra efter att man dragit ihop topphalvorna om man vill slippa bekymmer.
fast man kan ha svårt att nolla av andra anledningar än att toppen varit borta
har inte haft några problem på någon bil vi bytt kamrem på
för det första kollar man att allt är nollat från början och då ser man om något är fel redan där
Kör fort så hinner inget hända...