3377
Sök

Däckproblem tråd 2

53 Inlägg
10 april 2011
Trådstartare
Gamla tråden går att läsa här : http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p2704754

Först och främst vill jag tacka Ralph för svaret i tråden, jag har även skickat han ett PM och förklarat ytterliggare. Men sättet jag blev framställd i tråden tycker jag inte speglar verkligheten. Visst ni må tycka jag är en idiot, får skylla mig själv osv. Det är helt eran åsikt.

Men det ni verkar missuppfattat är att jag ÅKTE dit och FICK dom monterade på plats, jag beställde således inte fälgar och däck och monterade dom själv.

Sen är det korrekt uppfattat att jag inte kan någonting om dimensioner på däck och fälg, vad som funkar och ej, därav frågade jag då Ralph och då sa han en dimension som skulle funka (225/40-18, och då valde jag den. Dock var jag väldigt bestämd med att det skulle va Toyo däck.

Men som sagt jag vill återigen tacka Ralphs däck för svaret i föregående tråd.

Problemet är dock löst nu och fälgarna är sålda och dom gamla sitter återigen monterade på bilen, och nya innerskärmar är beställda på Volvo.

Och jag dog inte i första tråden, då jag inte vanligtvis befinner mig i Sverige utan jobbar i Norge på en plattform är tillgången till internet inte alltid så som man önskar, så alla ni som undrat så va dimensionen återigen på däcken 225/40-18 och det skulle va till en Volvo 850 T5-R

Tack för mig!

8 885 Inlägg
10 april 2011
Då tråden helt saknar diskussionsunderlag så låser jag och hänvisar till bloggen.

[i]Mvh
Hamilton
[/i]

Fotograf på tierpidag.se

Sök