Adiii skrev:
MadeByMe skrev:
Adiii skrev:
De står RushRacing på rutan!! hallå!! Sudda bort de!!
Vart ska jag skicka faktura för det jobbet?
vadå för faktura,!! ta inte kort då om du inte vill sudda bort de!! de e juh så uppenbart vem de e, du behövde juh inte äns sudda bort reggnummret, meningslöst :S
Då får du tycka det, men jag suddar aldrig fordonsdekor, jag är snäll nog att ta bort regnr och censurera ansiktet. förstår inte varför du tar illa upp, det är ju för fan gratis reklam för eran bilklubb.
Ägaren till bilen har inget emot det, eftersom han personligen sa att han ville ha bilderna och jag skulle sudda hans ansikte och reg nr.
Ang jag skrev "vart ska jag skicka faktura för jobbet" så ska jag förklara för dig. Jag har utrustning som är nästan lika mycket värt som din bil. Jag åker runt på div evenemang, fotar, sen åker hem, fixar bilderna och publicerar för allmänbeskådning. Sen är jag hygglig att lånar ut bilder till folk som frågar.
Helt gratisom jag hade velat så hade jag kunnat ta ut en peng, men du hade knappast betalat för bilden du har fått låna på din Skyline.
Och när du ber mig om extra jobb utöver
gratis jobbet så vill jag ha betalt, precis som folk vill ha bilderna högupplöst (dvs större än 800px) så kostar det också, eftersom jag bedriver en verksamhet, som både är registrerat och innehaver F-skatt.
"Nuff said"