Det blev ju en trevlig afton det här tycker jag. Men lite belysning hade inte skadat... Någon gick runt med ficklampa, det är något att fundera på till nästa gång för egen del.
Tyckte väl att folk rullade iväg lite väl tidigt. Jag hade kunnat gå runt och snacka skit 3 varv till. Träffade många nya trevliga människor, men missade nog att kolla på alla bilar. Någon som har bilder att dela med sig av?
Det blev ju en trevlig afton det här tycker jag. Men lite belysning hade inte skadat... Någon gick runt med ficklampa, det är något att fundera på till nästa gång för egen del.
Tyckte väl att folk rullade iväg lite väl tidigt. Jag hade kunnat gå runt och snacka skit 3 varv till. Träffade många nya trevliga människor, men missade nog att kolla på alla bilar. Någon som har bilder att dela med sig av?
Jo de vart trevligt! Hitta du till slut till rosersberg efter att ja ringde dig ?
riktig trevlig var det, jag va på överrsta våningen och sen när jag stack såg jag att det var lika många bilar på plan 3 som jag missade grattis än engång FNM
Vi på TNM vill bara poängtera att vi inte höll i karavanen från FNM utan Vi arrangerade endast träffen, inga efteraktiviteter.
Det ÄR förövrigt SKITFULT att stå och uttala sig om att MAN blivit ombedd av TNM och att man å TNMs vägnar håller i efteraktiviteter, trots att detta inte är sant. .
som tidigare sagts: TNM ansåg att alltförmånga skulle till Elmia morgonen därpå, och valde därför att INTE hålla en karavan med allihopa efter träffen.
Tack alla deltagare , måste säga att ni alla som dök upp på träffen, ni skötte er otroligt snyggt.