en liten update på vädret här. 2 dagar i rad har det vart lite regn tidigt på dygnet. men resten av dagarna har det vart molning men utan regn och solen tittat fram ett flertal gånger. är vädret som det vart nu i två dagar är det toppen för då får vi iaf en torr dag.
Vi är ett gäng från Mjölby som har planer på att åka ner.. de är iaf nu som de ser ut våra 2 skyline och 1 940 turbo.. dock har vi aldrig hört talats om denna träff och har lite funderingar på om de är värt att åka ner. de är ändå 18 mil för oss i inte så bekväma bilar =P va säger ni? är de värt de?
De va den dummaste frågan jag hört. De är la värt att göra vad som hälst att få köra 18 mil med en Skyline Den med 940 kan la fundera vidare dock Klart ni ska komma, de funderar jag att göra
De var väll jävligt dumt sagt? inte så bekvämt att åka 940 heller som är tvärrstum!!!! Men visst jag kan stanna hemma !
MH Bilvård kommer vara på plats & erbjuda tjänster till väldigt låga priser! Söker därför någon som har en väldigt matt eller sliten lack att använda som "show". Du får en del på bilen polerad gratis, vill du att hela bilen ska få sin glans igen kan vi komma på ett riktigt bra pris. Skriv gärna ett PM eller e-post till mig! Mvh Mattias Hedberg på MH Bilvård!
vill ni ha nått å bita i så kanske min 945'a vore nåt
MH Bilvård kommer vara på plats & erbjuda tjänster till väldigt låga priser! Söker därför någon som har en väldigt matt eller sliten lack att använda som "show". Du får en del på bilen polerad gratis, vill du att hela bilen ska få sin glans igen kan vi komma på ett riktigt bra pris. Skriv gärna ett PM eller e-post till mig! Mvh Mattias Hedberg på MH Bilvård!
vill ni ha nått å bita i så kanske min 945'a vore nåt
Kommer oavsett väder... Finns det någon adress till gamla bilatlass?
Nja stansvägen är de men vettefan vilket nummer.
Men de ee riktigt lätt hittat dit. du kommer ta första avfarten in i anderstorp till vänster & så kör du bara rakt till första rondellen & i den tar du höger så e du framme. för dem andra som kommer andra hållet från värnamo hållet tar andra avfarten. sen e de samma sak. de ee verkligen lätt hittat går ej och missa.
Kommer oavsett väder... Finns det någon adress till gamla bilatlass?
Nja stansvägen är de men vettefan vilket nummer.
Men de ee riktigt lätt hittat dit. du kommer ta första avfarten in i anderstorp till vänster & så kör du bara rakt till första rondellen & i den tar du höger så e du framme. för dem andra som kommer andra hållet från värnamo hållet tar andra avfarten. sen e de samma sak. de ee verkligen lätt hittat går ej och missa.
Varmt välkommen Mvh
AD-Plast i Anderstorp AB, Stansgatan 6, 334 32 ANDERSTORP, där är adressen till platsen!
Fick bilen körklar igår inför lördag! Jag kan säga att jag ser fram emot lördag! Jag skippade en hel helgs festande på öland & stannar för driftingen på lördag, så hoppas nu allt går som det ska!!