TEASER skrev:
StAnnas skrev:
940RDALLE skrev:
+100000000
Så igentligen får in te jag komma nästa träff i hans mening, jag kör ju en traktor?
Tror jag trampade på en öm tå eller...
Vad är det du vill att jag ska tänka på... Det är inte en enda rostfläck på min bil... Den är kliniskt ren i motorrummet och jag har den helt orginal i kaross och invändigt för jag tycker det är jävligt synd att kapa sönder en så fin bil och trycka dit något kjolpaket som passformen inte är riktigt hundra på tex.
Jag tycker det är lite svårt att jämföra den med en rostig, halvt döende 240 som polisen skulle kunna döma ut med en gång.
Jag säger inte att motorintresserade inte ska komma för att dom inte har en tipp topp bil, det jag säger är att det vore trevligt om det fanns någon struktur i hur bilarna får parkera när det finns folk som åker så pass långt med väldigt iordning gjorda bilar som helt enkelt får ställa sig på en annan parkering för att doftgrans "pelle" ska stå med sin 140 mitt bland alla andra.
Det är väl bara att visa lite respekt helt enkelt.
Jag är stolt över min bil och den uppskattas på många håll, sen att jag dessutom kan köra ifrån rätt många med den är väl bara ett plus....
Du kanske vill åka med en sväng??
spelar fortfarande ingen roll om den är 100% ren orginal eller vad , folk har olika smaker , annars får ni väl ha en sluten träff där man får bli bedömd om man får parkera inne eller inte , och om du kan köra ifrån enhel del bilar har väl ingen betydelse på en parkering där man står still ?
åktur nja har åkt 850 så det räcker livet ut
Okej ja ja... Om jag minns helt rätt så bad killen som lägger upp all info att alla som kommer och inte har en bil att VISA upp att parkera på annat håll....
Värst vad du tog åt dig.... Känslig!!!!
I live my life a quarter mile at a time, nothing else matters!
For those ten seconds or less, Im free!