plast e så 19century även på sänkt bil, ärligt, vem vill ha en the fast and the furious1 stylad bil?
så urk.
sänk (först) även om du kör på ruttna 14"plåtisar så ska du sänka först, sen innan du letar fälgar så ska du verkligen se till att sänka bilen INNAN! (detta kan ej påpekas nog lol)
o ja juste, du ska spara o lägga lite extra så du får en uppsättning coils inte bara sänkfjädrar, sänkfjädrar blir man sällan nöjd med.
Sen letar du efter fälgar du vill ha, kolla runt efter några du tycker e rikitgt snygga, antagligen kommer dom kosta skjortan (10k+/fälg)
Då går man till ebay och letar efter replikor till en billig peng från en säljare med bra rep. (då kan du kantskava och göra 6-7 upsättningar skeva innan du ens är i närheten av priset för original)
Ja altså man tar ju hellre original före reps, men skillnaden e så galet stor, plus att random wheelwhore kommer hata dig för att du har lika fina fälgar som han, för en bråkdel av priset (men det kommer han naturligtvis aldrig erkänna)
Ta reda på vad du ska ha för ET etc innan, så inte fälgen hamnar 20mm innanför hjulhuset, du vill heller inte ha fälgen 50mm utanför (tro mig)
Efter det så ska du förfina bilen med OEM+ (googla)
TADAA sveriges finaste s40.
(glöm ej sänka FÖRST)
och släng inte på massa "smågrejjer" som du kallar det