Köpte mig en Amazon av en bekant, letade egentligen ett isbilsämne men tyckte den här var lite för skadlig för att bli isbil eller fortsätta stå och förfalla, lite rost och rätt pris så jag hitta ingen anledning att inte köpa den.
Dock finns det jobb, bland annat
* Rikta fronten
* Laga framskärmarna
* Laga ett litet hål på en bakskärm och ett litet i ena rambalken
* Byta bromsrör bak
* Fixa elen till draget
* Få liv i lysen, signalhorn och generator
* Spackla högersidan efter tidigare ägares våldtäkt på bilen, slipat hack i gammalt spackel och svetsat igen listhål bla
* Borra nya listhål
Bland annat...
Har bara hängt dit allt för att få en helhetsbild
Hittade en raggartrappa i skuffen, självklart skulle den dit!
Kass bild, baksäte och stolar var klädd med nån vidrig plyschklädsel, under den klädseln hittade jag bland annat ett felfritt baksäte
Dock så såg jag varför klädseln var där då jag tog av den från framstolarna, 140 stolar, SUCK, riktiga skitstolar, men drar väl nån NY klädsel över stolarna iaf, listen som är lös är på plats nu, golvmattan kasta jag, höger stolen är lös då jag ska ta ut stolarna igen och måla golvet, kändes ovärt att montera allt ordentligt då de ändå skulle ut igen
Dagsfärsk bild, vänster skärm lagad, fronten riktad till stor del, har även fixat värsta groparna på höger dörr, ska ta och fortsätta imorgon om jag får tid över, tanken var att få på nå färg om en vecka, beror lite på när jag får färgen, kofångaren ska jag försöka rikta så gott det går också