Cott skrev:Säg att det är samling vid 7 och avfärd från brändåsen vid 07.30. Jag kommer komma till 7 om jag hinner få ihop bilen
Falcon skrev:Cott skrev:Säg att det är samling vid 7 och avfärd från brändåsen vid 07.30. Jag kommer komma till 7 om jag hinner få ihop bilen Ja det hoppas vi att du får cott. Lycka till:-)
Cott skrev:Falcon skrev:Cott skrev:Säg att det är samling vid 7 och avfärd från brändåsen vid 07.30. Jag kommer komma till 7 om jag hinner få ihop bilen Ja det hoppas vi att du får cott. Lycka till:-)Tack kan nog behövas om inte så får man ta in förstärkning eller vad säger du Kalle aka:aero85
aero85 skrev:Cott skrev:Falcon skrev:Ja det hoppas vi att du får cott. Lycka till:-)Tack kan nog behövas om inte så får man ta in förstärkning eller vad säger du Kalle aka:aero85det går väl=) hur gör du och jag med diverse packning ska vi ta det på torsdag kväll el??
Cott skrev:Falcon skrev:Ja det hoppas vi att du får cott. Lycka till:-)Tack kan nog behövas om inte så får man ta in förstärkning eller vad säger du Kalle aka:aero85
Falcon skrev:Ja det hoppas vi att du får cott. Lycka till:-)
Falcon skrev:aero85 skrev:Cott skrev:Tack kan nog behövas om inte så får man ta in förstärkning eller vad säger du Kalle aka:aero85det går väl=) hur gör du och jag med diverse packning ska vi ta det på torsdag kväll el??vem pratar du med ? cott eller mig?
aero85 skrev:Cott skrev:Tack kan nog behövas om inte så får man ta in förstärkning eller vad säger du Kalle aka:aero85det går väl=) hur gör du och jag med diverse packning ska vi ta det på torsdag kväll el??
Cott skrev:Tack kan nog behövas om inte så får man ta in förstärkning eller vad säger du Kalle aka:aero85
aero85 skrev:Falcon skrev:aero85 skrev:det går väl=) hur gör du och jag med diverse packning ska vi ta det på torsdag kväll el??vem pratar du med ? cott eller mig?cotte=)
Falcon skrev:aero85 skrev:det går väl=) hur gör du och jag med diverse packning ska vi ta det på torsdag kväll el??vem pratar du med ? cott eller mig?
aero85 skrev:det går väl=) hur gör du och jag med diverse packning ska vi ta det på torsdag kväll el??
Cott skrev:aero85 skrev:Falcon skrev:vem pratar du med ? cott eller mig?cotte=)Ja vi får ta det på torsdan. Blir så tidigt annars på fredan. Men är det fullt i ditt tält? eller får man platts hos er om man inte får med sig nån.
aero85 skrev:Falcon skrev:vem pratar du med ? cott eller mig?cotte=)
Falcon skrev:vem pratar du med ? cott eller mig?
aero85 skrev:Cott skrev:aero85 skrev:cotte=)Ja vi får ta det på torsdan. Blir så tidigt annars på fredan. Men är det fullt i ditt tält? eller får man platts hos er om man inte får med sig nån.vet ej hur många vi blir det ser vi nog längre fram
Cott skrev:aero85 skrev:cotte=)Ja vi får ta det på torsdan. Blir så tidigt annars på fredan. Men är det fullt i ditt tält? eller får man platts hos er om man inte får med sig nån.
aero85 skrev:cotte=)