4770
Sök

Angående: Karavan till bugrun

Unknown Örebro
291 Inlägg
13 maj 2011
Trådstartare
Tänkte höra om det finns fler från örebro trakterna som ska till bugrun och vill samåka?

Vi funderade på fredag morgon vid brändåsen.

Låter det som en idé?

621 Inlägg
18 maj 2011
funderar om vi ska försöka komma överens om en tid vi ska åka ifrån brändåsen??? jag funderar på ca 07.30????

12 Inlägg
18 maj 2011
jag hänger också med.....smile

Unknown Örebro
291 Inlägg
18 maj 2011
Trådstartare
ja 0730 blir väl bra......fast tycker att vi ska vara klara för avfärd då då det tar ganska lång tid att komma in!!

41 Inlägg
19 maj 2011
Säg att det är samling vid 7 och avfärd från brändåsen vid 07.30. Jag kommer komma till 7 om jag hinner få ihop bilen smile

119 Inlägg
19 maj 2011
Cott skrev:
Säg att det är samling vid 7 och avfärd från brändåsen vid 07.30. Jag kommer komma till 7 om jag hinner få ihop bilen smile

Ja det hoppas vi att du får cott. Lycka till:-)

41 Inlägg
19 maj 2011
Falcon skrev:
Cott skrev:

Tack kan nog behövas smile om inte så får man ta in förstärkning big_smile eller vad säger du Kalle aka:aero85

621 Inlägg
20 maj 2011
Cott skrev:
Falcon skrev:
Cott skrev:

Tack kan nog behövas smile om inte så får man ta in förstärkning big_smile eller vad säger du Kalle aka:aero85

det går väl=) hur gör du och jag med diverse packning ska vi ta det på torsdag kväll el??
Senast redigerat av aero85 (20 maj 2011)

119 Inlägg
20 maj 2011
aero85 skrev:
Cott skrev:
Falcon skrev:

det går väl=) hur gör du och jag med diverse packning ska vi ta det på torsdag kväll el??

vem pratar du med ? cott eller mig?

621 Inlägg
20 maj 2011
Falcon skrev:
aero85 skrev:
Cott skrev:

cotte=)

41 Inlägg
20 maj 2011
aero85 skrev:
Falcon skrev:
aero85 skrev:

cotte=)

Ja vi får ta det på torsdan. Blir så tidigt annars på fredan. Men är det fullt i ditt tält? eller får man platts hos er om man inte får med sig nån.

621 Inlägg
23 maj 2011
Cott skrev:
aero85 skrev:
Falcon skrev:

cotte=)

Ja vi får ta det på torsdan. Blir så tidigt annars på fredan. Men är det fullt i ditt tält? eller får man platts hos er om man inte får med sig nån.

vet ej hur många vi blir det ser vi nog längre fram

119 Inlägg
24 maj 2011
aero85 skrev:
Cott skrev:
aero85 skrev:

cotte=)

vet ej hur många vi blir det ser vi nog längre fram

hur går det med palneringen.. hur ser det ut?

Sök