3071
Sök

Realcar!

25 Inlägg
16 maj 2011
Trådstartare
Många här som haft problem med beställningar ifrån Realcar ?

Jag har hört ganska många som rekommenderat denna sida.. Men jag gjorde faktiskt mitt första köp därifrån för ett tag sen.. Och fyfan vilken skit.. Köpte ett par nya baklyktor, i beskrivningen stog det varken om adapterkablar ingik eller inte.. jag fick inga men det kan jag ta eftersom att jag aldrig frågade..
Men det roliga va att när jag packar upp mina varor.. Så är plasten i dem helt mör, har spruckit på baksidan på flera ställen.. Plattorna som är utstansade och insatta i som leder strömmen  va inte någonstans riktigt utstansade vilket gjorde att det är kortslutning verkligen ÖVERALLT..  Kvaliten är fan som om jag skulle köpt en leksaksbil i biltemas 10kronors låda liksom..

Den 4 maj nu i år kontaktade jag dem för att beskriva detta för dem.. Vilket jag ännu inte fått svar på.. Kontaktade dem igen för ca en vecka sen och frågade dem om dem hade fått mitt mail eller om dem helt enkelt inte orkat svara på det.. Inget svar där heller.. Känns verkligen inte som ett seriöst företag..
Kommer aldrig rekomendera denna sida eller själv köpa något där någonsin igen..

mvh
pQlse

Bättre att ha munnen stängd och se dum ut, än att öppna den och bekräfta det..

595 Inlägg
16 maj 2011
Jag har bra referenser utav dom. Dock har dom tyvärr världens segaste leveranstid. Vilket suger. Men annars tycker jag Kundservicen osv är ignet att klaga på. Dock endast handlat där fåtal gånger.

8 886 Inlägg
16 maj 2011
§2 När du startar en ny tråd
Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om samt posta den i rätt forum.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Låser härmed tråden.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök