japp nu är amazonen inställd o kommer att va det hela vintern. den står i en militär hangar med ca 100 andra bilar. så vi får se nästa år vad som händer.
Jag har funderat lite och jag har en liten fråga.. vad skulle hända med priset på amazonen om jag gjorde i ordning den nu och sen ställde den i en låda i 30-40 år? nån som har en aning?
Beror ju på hur den förvaras. Förvaras den för fuktigt så lär den ju ha rostat upp. Och förvaras den för torrt så lär ju inredning o allt ha torkat sönder
Ska bli sköjjigt att följa detta. Sen att du håller till i farsans hemtrakter är ju trevligt det med så då kanske man får se den framöver när man hälsar på släkten i sommar.
Ska bli sköjjigt att följa detta. Sen att du håller till i farsans hemtrakter är ju trevligt det med så då kanske man får se den framöver när man hälsar på släkten i sommar.
http://www.youtube.com/watch?v=xBKmnblM-ac Nu har jag tagit ut amazonen så jag kommer att svetsa o bygga på den på häljerna. Film i länken åvan på när ja startar den efter 8 månader i ett lager.