Köpte en bil igår o märkte idag när jag skulle ha bort bakhjulen för att fixa bromsarna att det sitter en låsbults jävel o säljaren skickade inte med någon nyckel till den o inte fan får man tag i idioten heller.
närmsta däckverkstad? dom brukar ha alla låsbultar tillgängliga för 1-200 kr
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Jag har hört talas om att man kan skruva loss de andra bultarna och sen vrida runt fälgen så låsbulten lossnar lite - sen ta en fet platmejsel och börja vrida.
Jag har hört talas om att man kan skruva loss de andra bultarna och sen vrida runt fälgen så låsbulten lossnar lite - sen ta en fet platmejsel och börja vrida.
Värt ett försök kanske?
Det lär inte fungera, hur fan ska man få den förbi centrum? Dessutom lär det vara stor risk att sabotera något.
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Värt ett försök kanske?
Om det inte vore för centrumstyrningen/navet så va ju din idé korrekt;)
Ingen som har en nyckel till dom att låna ut snabbt?? Verkstan sa att jag ev får offra fälgen men det tänker fan inte göra
Om du har energi så går det att borra bort skallen, det åkte jag på helt nyligen på en Jeep. Det tar en bra stund men det går. Att offra fälgen är ju bara dumt.
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...