2828
Sök

Problem med datormusen

86 Inlägg
7 juni 2011
Trådstartare
Jag har ett problem som driver mig till vansinne. Datormusen går ryckigt på skärmen och går inte dit jag styr utan att trilskas. Nu ikväll har det gått så långt att han är död om jag försöker på musmattan, det går hjälpligt direkt mot bordet. Och det blir inte bättre av att jag blåser och petar över optiken för att ta bort eventuellt damm. Samma problem hade jag med musen innan denna (bytte därför till denna), och samma problem har jag på jobbet. OCH så klart samma hos mina föräldrar. Känner att jag snart är redo att läggas in på psyket om detta fortsätter. hjälp mig någon!

En öl.. brukar leda till fler öl.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
7 juni 2011
Errhm, vafan köper ni för skitmöss om det är samma problem överallt? tongue
Aldrig vart med om det. Eller, ibland om man står på temporära knepiga underlag så kan det bli som du beskriver. Men aldrig i övrigt.

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

86 Inlägg
7 juni 2011
Trådstartare
LeafBox skrev:
Aldrig vart med om det. Eller, ibland om man står på temporära knepiga underlag så kan det bli som du beskriver. Men aldrig i övrigt.

misstänkte just det, detta problemet verkar hemsöka just mig och ingen annan. Bör dock tillägga att det händer långt ifrån alla möss jag använder, men lite för ofta för att det ska vara slumpmässigt tycker jag.

En öl.. brukar leda till fler öl.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
7 juni 2011
Banksy skrev:
LeafBox skrev:

misstänkte just det, detta problemet verkar hemsöka just mig och ingen annan. Bör dock tillägga att det händer långt ifrån alla möss jag använder, men lite för ofta för att det ska vara slumpmässigt tycker jag.

Och den ända gemensamma nämnaren är... du? big_smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
8 juni 2011
skaffa en musmatta med en tryckt bild på alt riklig textur, om inte optiken "ser" någon förändring i underlaget så kommer inte pekaren flytta sig heller...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

23 Inlägg
8 juni 2011
du råkar inte vara en trådlös? tongue
Senast redigerat av ZuroX (8 juni 2011)

Sök