2802
Sök

Angående: Nya Malmö Träffen Säsong 2011,Onsdagar och Söndagar kl 19.00 Travbanan Jägersro

302 Inlägg
24 juli 2011
Memme skrev:
Lite regn, men tyckte kylan va värre! Hade ffs mössa på mig! big_smile

Jag såg det... cred för MFF big_smile hahahaha... Synd ni inte stannade, lyckades med Malmöring utan eskort...
Gillade din bil, den var riktigt snygg smile
Senast redigerat av -Kicki- (24 juli 2011)

Fast cars drag race, fast drivers road race

302 Inlägg
24 juli 2011
Kingsambuca skrev:
Var på väg att köra dit men tänkte att det är väl inte en jäkel som ger sig ut i detta vädret, men så fel man kan ha.

Får bli på onsd.

Jo tur inte alla tänkte som du... för då hade det varit ensamt för mig big_smile... hahaha

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
24 juli 2011
-Kicki- skrev:
Memme skrev:

Jag såg det... cred för MFF big_smile hahahaha... Synd ni inte stannade, lyckades med Malmöring utan eskort...

Hahaha, MFF i hjärtat ffs smile .. Frös som fan, å polaren blev hungrig. Så vi körde ner till mobilia å tog något å käka. smile .. Men roligare med eskort ju Kicki! wink
Taack duu big_smile (måste dock fixa ändrör, men det kommer när man orkar tongue) Låter inte allt förmycket i heller, lät som fan innna.
Senast redigerat av Memme (24 juli 2011)

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

302 Inlägg
25 juli 2011
Memme skrev:
-Kicki- skrev:
Memme skrev:

Hahaha, MFF i hjärtat ffs smile .. Frös som fan, å polaren blev hungrig. Så vi körde ner till mobilia å tog något å käka. smile .. Men roligare med eskort ju Kicki! wink
Taack duu big_smile (måste dock fixa ändrör, men det kommer när man orkar tongue) Låter inte allt förmycket i heller, lät som fan innna.

Naj... räckte att vi var 7 bilar som körde på cykelvägar och gräsmattor som tattare för att komma fram så fort som möjligt.. kul var det iaf big_smile
Ja men fälgarna och allt annat såg bra ut... gillar den cleana looken... inte massa trams på bilen smile

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
25 juli 2011
tattarna i från malmö!

En bil ska ha en cleanlook. grymt viktigt, look xenon o någon ny stereo e väl på ingång. vet ej än om man ska ta tona rutorna än :-P

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

302 Inlägg
25 juli 2011
Memme skrev:
tattarna i från malmö!

En bil ska ha en cleanlook. grymt viktigt, look xenon o någon ny stereo e väl på ingång. vet ej än om man ska ta tona rutorna än :-P

Jag får skrapa av toningen på min, saknas en bit så det är lika bra att dra av den... min ska gå igenom en förvandling till vintern så den får se ut som den gör fram till dess... smile Men en sak i taget, bromsar, och stötisar smile hahaha

302 Inlägg
27 juli 2011
Tjena! Nån som kommer imorrn? Verkar bli fint väder smile

39 Inlägg
27 juli 2011
Ja idag verkar det bli något!! big_smile...Hoppas många kommer idag ifall vädret håller det vill säga! big_smile

SRS
168 Inlägg
27 juli 2011
Jag tror faktiskt tillochmed jag kommer tongue Nu blir ni glada och förvånade va?

622 Inlägg
27 juli 2011
Trådstartare
Ja det ser ut att bli najc ikväll! men Som sagt, svenska vädret e som kvinnor bakom ratten! Plötsligt så smäller det big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile!!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

272 Inlägg
27 juli 2011
Jobbar till kl 10, Kanske kommer till efterfesten big_smile

58 Inlägg
27 juli 2011
Jägersro kl 19 sen sjöborakan?

83 Inlägg
27 juli 2011
Någon som ska till Meca idag!tongue

622 Inlägg
28 juli 2011
Trådstartare
Tack för idag gott folk! otroligt kul va det big_smile

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

302 Inlägg
28 juli 2011
DjMes skrev:
Ja det ser ut att bli najc ikväll! men Som sagt, svenska vädret e som kvinnor bakom ratten! Plötsligt så smäller det big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile!!

Nu fattar du kanske, varför det är bäst för dig att alltid ligga 2:a!!! big_smile hahahahaha

302 Inlägg
28 juli 2011
DjMes skrev:

Helt klart! Hade varit kul om vi är många som åker upp och våldgästar Hbg på fredag smile

11 Inlägg
28 juli 2011
-Kicki- skrev:
DjMes skrev:

Helt klart! Hade varit kul om vi är många som åker upp och våldgästar Hbg på fredag smile

Kul som fan ikväll trots man kom sent!! Vilka drar till HBG på fredag?
Senast redigerat av eke_aero (28 juli 2011)

272 Inlägg
28 juli 2011
Tråkigt att man inte kunde komma idag pga jobb, Men åker med på fredag big_smile

302 Inlägg
28 juli 2011
Saad1 skrev:
Tråkigt att man inte kunde komma idag pga jobb, Men åker med på fredag big_smile

Shit Saad!!! Fattar du vad du missade!!! yikes Vi körde ringen, och en av bilarna välte inne i stan och vi alla stack så fort vi kunde och spred ut oss i stan!

Sök