Lite regn, men tyckte kylan va värre! Hade ffs mössa på mig!
Jag såg det... cred för MFF hahahaha... Synd ni inte stannade, lyckades med Malmöring utan eskort... Gillade din bil, den var riktigt snygg
Hahaha, MFF i hjärtat ffs .. Frös som fan, å polaren blev hungrig. Så vi körde ner till mobilia å tog något å käka. .. Men roligare med eskort ju Kicki! Taack duu (måste dock fixa ändrör, men det kommer när man orkar ) Låter inte allt förmycket i heller, lät som fan innna.
Lite regn, men tyckte kylan va värre! Hade ffs mössa på mig!
Jag såg det... cred för MFF hahahaha... Synd ni inte stannade, lyckades med Malmöring utan eskort... Gillade din bil, den var riktigt snygg
Hahaha, MFF i hjärtat ffs .. Frös som fan, å polaren blev hungrig. Så vi körde ner till mobilia å tog något å käka. .. Men roligare med eskort ju Kicki! Taack duu (måste dock fixa ändrör, men det kommer när man orkar ) Låter inte allt förmycket i heller, lät som fan innna.
Naj... räckte att vi var 7 bilar som körde på cykelvägar och gräsmattor som tattare för att komma fram så fort som möjligt.. kul var det iaf Ja men fälgarna och allt annat såg bra ut... gillar den cleana looken... inte massa trams på bilen
En bil ska ha en cleanlook. grymt viktigt, look xenon o någon ny stereo e väl på ingång. vet ej än om man ska ta tona rutorna än :-P
Jag får skrapa av toningen på min, saknas en bit så det är lika bra att dra av den... min ska gå igenom en förvandling till vintern så den får se ut som den gör fram till dess... Men en sak i taget, bromsar, och stötisar hahaha
Tråkigt att man inte kunde komma idag pga jobb, Men åker med på fredag
Shit Saad!!! Fattar du vad du missade!!! Vi körde ringen, och en av bilarna välte inne i stan och vi alla stack så fort vi kunde och spred ut oss i stan!