Någon som vet var man kan få tag på dom? Ni vet dom blåvita som fanns för längesen. Ägaren innan mig hade tryckt dit viggen emblem på sidorna och jag orkar inte ha dom där då dom inte passar in någonstans. Så någon som vet vart man kan köpa eller iallafall vart det finns bilder på dom?
Fyrkantigt, ett vitt turbin hjul på blå bakgrund. Har inte sett de på nån bil men det har väl haft den som turbo logga på permar och sånt? Inte helt hundra men har för mig det
Fyrkantigt, ett vitt turbin hjul på blå bakgrund. Har inte sett de på nån bil men det har väl haft den som turbo logga på permar och sånt? Inte helt hundra men har för mig det
Vart ska de sitta? Har nya vanliga turboemblem liggande här. De som skall sitta på sidan på huven eller bak. Är det gripen loggan du menar? I fälgcentrum eller på huven etc?
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Hehe nope inte gripen loggan, men vet du vad det är för märke i vänster framskärm på min bil? Är det du som haft nåt märke där eller är det nån efter dig?
Jo, verka lite virrig när det gällde bilen. Han sa att förra ägaren bytt till större och bättre bromsar runt om från en 9000 Aero. Är detta sant? Blev lite strul när jag köpte nya bromsbelägg
Jo, verka lite virrig när det gällde bilen. Han sa att förra ägaren bytt till större och bättre bromsar runt om från en 9000 Aero. Är detta sant? Blev lite strul när jag köpte nya bromsbelägg
Det går att byta till ok/skivor från vissa 9000 fram men inget jag gjort.
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Emblemen du tänker på är nog dom som satt på saab 99 turbo 1977 - 1978. hör med saabs museum om du inte hittar det på internet.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
det var egentligen ingen separat logga heller, utan o-et i Turbo som såg ut som ett turbinhjul (om det är det du menar?) dock fick saab sluta med detta efter bara nåt år då Skandias logga var för lik. förutom detta finns det väl ingen spciellt märke för turbo, utom just skyltarna där det står "turbo"?