3481
Sök

Ventelationt ur funktion i min ford probe

58 Inlägg
23 juni 2011
Trådstartare
Ventelationen i min probe fungerar inte jag får in luft vid rutan men inte i övrig vent eller på fötterna/ golvet

någon som vet vad det kan vara ?? så enkelt som en säkring eller är det allvarligare ??

motorn till venten snurrar men det kommer ingen luft om det är stopp i ventrören hur får jag då bort de på lettast sett

jag är taksam för all hjäp jag kan få wink

dude this is stupid yeah i know lets do it

270 Inlägg
26 juni 2011
Hur känns det när du vrider på luftvreden då? kan ju vara en vajer bakom panelen som lossnat

58 Inlägg
27 juni 2011
Trådstartare
joo men när jag vrider till off så stannar de så tycker inte att det  borde vara nå sånt fel
kolade på de i går igen oh såg att det fattas ett airkondition relä kan det vara det som spökar tro?? hmm

270 Inlägg
28 juni 2011
Du menar när du vrider fläkten till off? Jag menar alltså vredet som du ändrar vart luften ska blåsa.

58 Inlägg
29 juni 2011
Trådstartare
jasså tongue då miss förstod jag men det händer inget när jag rör dem har till och med plockat bort dem för att se om jag kunde se nå men till ingen nytta sad

270 Inlägg
29 juni 2011
Om det inte händer nåt och om det är vajerstyrt så är det ju där problemet ligger

58 Inlägg
29 juni 2011
Trådstartare
okay jag får kolla och se wink

270 Inlägg
29 juni 2011
Kör hårt!

58 Inlägg
19 augusti 2011
Trådstartare
får inte i gång på skiten tveka inte att koma med förslag vill få de att funka så provare allt!!

Sök