Vedhuggarn skrev:
LimpanS skrev:
Det jag tycker förstör träffen är att de släpper in alldeles för mycket skit på utställningen. Förra året kunde lätt 200-300 bilar sorteras ut som bara var ren skit.. Till största del 740's med rosa plåtfälgar och rostiga som fan.
En ofta återkommande kritik. Vet inte om arrangören försökt bemöta detta inför årets träff (med tanke på Show N Shine-area som ju är nåt nytt), men jag hoppas inte det. Vallåkra ska va Vallåkra och smaken är olika. Låt mig utveckla detta resonemang. Bara på Vallåkra kan jag hitta mina personliga favoritbilar på utställningsområdet. På andra träffar måste bilarna följa trenderna (20-tums kromfälgar och lack i 1000 olika glada färger) för att få ställas ut (lite överdrivet men ändå). Har inga större problem alls med att det står rishögs-740 med rostiga plåtisar på utställningsområdet, jag väljer helt enkelt att inte lägga nån större tid på att titta på dessa bilar. Så är problemet löst.
Ju fler bilar desto bättre. Därför att, de mindre sevärda bilarna inne på området tar ju inte plats från högkvalitativa utställningsbilar. Båda sorterna får plats och allt däremellan.
håller inte me dig alls där. på en utställning ska bilarna iaf hålla hyffsad kvalite.. dyngan kan man ställa ute på parkeringen.
"Testar man inte så får man aldrig veta"