Only-volvo skrev:Stofer skrev:90q20v skrev:Japp!Min bror bodde ett tag i pastellhusen...Och hans S6 var det någon som råkade skrapa sidan på med sitt fordon.På tal om annat!Vi har fått ett nytt utflyktsmål..Fina Laxen. Vem Var Det?Vem var det?Vem var det som elda??Tändarturken??Vem ställer en Ferrari på vallås? Luktar försäkringsbedrägeri...!Det var en gäst på hotellet som hade den.
Stofer skrev:90q20v skrev:Japp!Min bror bodde ett tag i pastellhusen...Och hans S6 var det någon som råkade skrapa sidan på med sitt fordon.På tal om annat!Vi har fått ett nytt utflyktsmål..Fina Laxen. Vem Var Det?Vem var det?Vem var det som elda??Tändarturken??Vem ställer en Ferrari på vallås? Luktar försäkringsbedrägeri...!
90q20v skrev:Japp!Min bror bodde ett tag i pastellhusen...Och hans S6 var det någon som råkade skrapa sidan på med sitt fordon.På tal om annat!Vi har fått ett nytt utflyktsmål..Fina Laxen. Vem Var Det?Vem var det?Vem var det som elda??Tändarturken??
Stofer skrev:Only-volvo skrev:Stofer skrev:Vem ställer en Ferrari på vallås? Luktar försäkringsbedrägeri...!Det var en gäst på hotellet som hade den.om man har råd med en Ferrari bor man inte på fina laxen!
Only-volvo skrev:Stofer skrev:Vem ställer en Ferrari på vallås? Luktar försäkringsbedrägeri...!Det var en gäst på hotellet som hade den.
Stofer skrev:Vem ställer en Ferrari på vallås? Luktar försäkringsbedrägeri...!
malaguti_fabbe skrev:http://www.garaget.org/video/111732 ...vinterns projekt?!
Ekan_1 skrev:nsxen rustas för kalla kriget, snart är det vinter pojkar!
Magda skrev:Någon ska ut och njuta av det fina höstvädret i helgen?
Baghera skrev:jag fyller år i helgen så blir tårta o annat skit istället! men kan hända jag kommer vilja peta ut min bil nästa helg kanske !
malaguti_fabbe skrev:Åk till min privata BMW-träff i Jönköping istället Inget planerat här vad jag vet
passos skrev:malaguti_fabbe skrev:Åk till min privata BMW-träff i Jönköping istället Inget planerat här vad jag vet Haha... då åker man ju på fel håll i helgen då