3686
Sök

Garaget.org-dekaler?! ytterligare fråga o tråd iom att mod låste gamla...

111 Inlägg
25 juni 2011
Trådstartare
I föregående tråd som låstes illa kvickt efter snabbt svar från mod frågade jag om var dekaler med garaget.org-dekaler fanns att få men då fick jag svaret att man var tvungen att vara med på topplistorna. Okej det svaret jag fick kan jag acceptera men jag undrar varför? Jag mfl uppskattar forumet o skulle vilja smycka bilen med dessa dekaler men kan inte då om jag inte pimpar min bil såpass att jag hamnar på dessa listor. Tråkigt...

sad

/Dave
Senast redigerat av daspunner (25 juni 2011)

Muttley
26 juni 2011
Önskas Garaget-dekaler till bilen?

Om du har en bil i någon av topplistorna så skickar vi dig ett par dekaler gratis. Allt du behöver göra är att skriva till dekaler@garaget.org och ange länk till din bil samt namn och adress och önskad färg på dekalerna (svart, vit, silver eller krom).

Med topplistorna menas någon av dessa listor: http://www.garaget.org/cars_top.php (gäller alltså inte "Hetast just nu") är inte en topplista.

Dekalerna kommer från www.dekaltrim.nu

OBS. Dekalerna går inte att köpa längre. Kan endast erhållas om du har bilen i någon av topplistorna alternativt fått bilen rekommenderad till framsidan, eller om du ställer ut med oss på någon träff.

Står klart och tydligt.
Står säkert i någon av de 50 andra trådarna med om det.
Designa din egen annars på dekaltrim om du vill ha.

1 230 Inlägg
26 juni 2011
tror det har nåt med att dom inte vill att massa skabbiga, sönderhoppade bilar ska göra reklam wink

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
26 juni 2011
Eller så åker du till vilket tryckeri som helst och så har du klistermärken för en liten slant!

Audis in Scandinavia Crew

Sök