2622
Sök

Eftersnack Mekonomenträffen i Katrineholm 28/6

360 Inlägg
29 juni 2011
Trådstartare
Hej!
Först så vill jag säga att vi på Mekonomen är glada över att det fanns intresse för träffen och för att ni som kunde komma med så kort varsel dök upp. Pga den lite dåliga framförhållningen så beror detta på att vi en vecka tidigare fick reda på att vi skulle ha en rabattstege den dagen. I samband med detta så tyckte vi att det skulle vara roligt att samtidigt komplettera detta med något annat som i detta fall blev en bilutställning.
Jag tycker i alla fall att det var väldigt roligt att få träffa er. Jag hade en grymt rolig arbetsdag men skulle gärna vilja veta vad ni har för åsikter. Vad tycker ni var bra/dåligt? Någonting som vi på Mekonomen kan göra bättre till kanske en nästa gång?
Hoppas att ni fick en rolig dag tillsammans och att ni även lyckades fynda något i butiken!

When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
29 juni 2011
Nu kunde ni ju tyvärr inte göra så mycket åt det men lite bättre framförhållanden och kanske en fredag, lördag eller söndag nästa gång. Nu vet jag dock att det inte var ni själva som bestämde datum osv för rabbatsteget.

Jag tyckte det var trevligt där och vädret var ju kanon. Lite pinsamt dock att man såg precis vart jag hade dragit med min trasa när jag torkade den.. den kommer aldrig mer användas till att torka rent bilen roll

Hoppas ni hittar på mer liknande händelser cool

/Tobbe.

Edit: Bra ville ni veta också wink
Tyckte det var bra att du kom fram direkt och presenterade dig, visade plats och lämmnade ut lapp till bilen. Sen fick vi ju också varsin godispåse sånt är ju alltid roligt smile Även att ni hade prisutdelning, tyckte även det var en bra idé att dom som röstade kom med i ett lotteri.
Senast redigerat av Tribbe (29 juni 2011)

Sök