Du har ju nära och bra din skit jag har ju bara sådär en 50 mil enkel hehe. Jag som fixade denna träff bjöd in mig. Han vill se bilen så jag kanske kommer upp ändå
ah fifan 51 mil har jag .. orka nog inte köra 102mil på en dag, o jag som precis har fått hem shims till min med njaa jag är mer sugen åt stance nation i skåne som oijoij anordnar med.. den är i helgen dock. vi får se.. cashen knyter sig bra med. hade varit skoj med mogg3s , martins och min bredvid varandra.. sätta upp dom som en "tysk flagga" men ändå olika bilar
Jag ska ner ett måste så då får vi fixa till de med tyska flaggan det hade varit kaxigt=) Men det är samma som dig många mil på samma dag känns lite så. Jag han som fixade träffen han bjöd in mig och ville se bilen däruppe så jag vet inte bli kanske att jag åker ändå
Har du några klistermärken kvar eller jag menar plåster ? Jag kan inte beställa dom eftersom jag inte har visa kort att kan betala med kort på nätet. Jag behöver några sånna till min bil. den har lite skavanker hehe
Det skulle som sagt vara kul som fan om ni kom upp grabbar, det är ju bara att ni stannar på kvällen så drar vi och plåtar lite och käkar eller vad som helst
Mvh Joakim Skagerlind - 0760 - 940 776 http://www.garaget.org/Viper89
E28 Turbo || E39 530D || E30 324TD ||
Only Beemers with a snail on...
Har du några klistermärken kvar eller jag menar plåster ? Jag kan inte beställa dom eftersom jag inte har visa kort att kan betala med kort på nätet. Jag behöver några sånna till min bil. den har lite skavanker hehe
ne tyvärr. jag bruka åka till john från oijoij o hämta mina men jag skulle mer än gärna komma, men jag kan nog inte för ekonomin säger det mesta. visst 102 mil är jobbigt men det går utan problem, men som sagt cashen sätter stopp. hade önskat att det var i jönköping. då hade det varit i stort sett lika långt för alla.. från norr till söder