nä ja tror inte, jag vet, då jag själv fixat de felet på 3-4 olika s/v40, sen om det är just detta som skramlar på din bil kan jag inte svara på då jag aldrig hört eller sett den..
bakom motorn (mot torpedväggen) sitter en värmeplåt över turbon, 3 st 13 har jag för mig.. sen lossar du sprinten på wg armen och muttern innan du hakar av den, spänn ett varv eller 2 så att du får någon mm förspänn innan du hakar på den igen..
lycka till nu!

EDIT: och för dom som tänker hoppa på mig nu o säga -"lyssna inte på honom, du kommer öka laddtrycket o spika sönder motorn om du skruvar på wg" så kan ni ta er nånstans, krävs mer än så för att öka GLT

vill man istället vända på de o få det att låta ännu bättre kan man lägga fram de som följande:
" Pinnen rasslar för att klockan har blivit slappare med åren, detta medför då även lägre GLT, genom att spänna till den 1 varv eller 2 blir man av med rasslandet och får även upp rätt GLT "
s*g på den då tvivlare

heheh
(söndag eftermiddag, jobbat hela dagen, 500 grader varmt ute.. och då blir man sån här
