Riktigt schysta bilder, big ups till dig Jill! Kul att du fick med en bild på min E46a också, den lånas gärna!
Tackar o bockar. Javisst, låna på!
eMmet skrev:
Ser bra ut Jill! Höll på att få krupp på allt folk när jag skulle fota igår, helt sjukt. Noterat i blocket, "fota inte på kullaberg under semestertid". Men kul att du fick klämt in lite därifrån också!
Vifta med stativet blev en klassiker... och ha gärna med en som kan polska är en annan favorit, samt ha gärna en handfull "statister" som sitter och spärrar av så kommer man halvvägs
Sen blev det ett par diskussioner, en man som snästa om nåt med "allemansrätt" och en som prata om att kompromissa "för han skulle oxå fota"
Nåväl, blev ett par vettiga där, man fick utnyttja minuterna mellan alla turister
en jättebra träff på alla sett och vis,,,,tack kul att se alla som ni är och inte bara här på garaget....även clintan som låg före mig ner för berget......
Gratulerar!! lite av en dröm att få finnas med i stancebloggar runtom i världen. Man kanske skulle handla sig ett par riktigt fälgar med "fel" ET och banka skärmkant
Gratulerar!! lite av en dröm att få finnas med i stancebloggar runtom i världen. Man kanske skulle handla sig ett par riktigt fälgar med "fel" ET och banka skärmkant
Tack .. Jag personligen tycker bara att det är så fruktansvärt kul att träffen(i sig) fick komma med
du har lyckats fånga fina bilder i denna miljö som man upplever hela året.... Kanon jobb av dig vill jag bara säga.. du ser det i naturen som vi andra inte ser... kanon bilder....
du har lyckats fånga fina bilder i denna miljö som man upplever hela året.... Kanon jobb av dig vill jag bara säga.. du ser det i naturen som vi andra inte ser... kanon bilder....
Tack
Hasselholmen skrev:
Detta är riktigt stort, StanceNation är ändå en av världens största stance sidor