tja ja har en aq hdc3 18" och ett x antal meter 50mm2 kabel o en zachry 10" , kenwood stereo en ipod 120gb ett zachry k 1200d steg , skulle kunna byta till mig 2 18" eller kanske en till aq 18" elle några 15" kanske ett bättre steg än 1200 rms skicka gärna pm
Tja, Har ett Magnat Phantom Mono block på 6-700 w i 2ohm har jag för mig. Bytes mot ngt skojigt Har även ett Kicker GM-X742 med trasig Gain. bytes oxå mot ngt skoj.
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
2st 12" Kenwood basar i låda som köptes av mig nytt i onsdags 6/7 -11, tycker dom tog för mycket plats i bilen.. bytes gärna mot 1st 10" bas eller annan låda av mindre storlek.
MB-Quart high end framsystem 3-vägs (6.5" 4" och 1" diskant) ihop med ett DLS CA-21 bytes gärna mot någon mindre bas/basar gärna B2 eller annat bra märke.
MB-Quart high end framsystem 3-vägs (6.5" 4" och 1" diskant) ihop med ett DLS CA-21 bytes gärna mot någon mindre bas/basar gärna B2 eller annat bra märke.
hur mycke ska du ha för 2st hifonics brutus basar ?
de finns PM!
ja vet att de finns PM, men de står i BJonssons inlägg att skriva bytesförslag här å då gjorde ja de även med prisfråga !!!!!
Detta är en BYTES tråd där det inte får förekomma försäljning,då kommer tråden låsas! Bytes förslag kan dock skrivas här utan att de gör nåt! Men som sagt så har du fått pm av mig.