Nu har det varit dött ett par dagar, Födelsedagar hit o dit som ska firas! Men nu är vi back in business again! Åkte ut ett par timmar på kvällen idag och försökte få lite gjort.
Ena dörrsidan vart klarplastad så nu fattas det bara lite spackel och en massa slipning så ska version 2 av dörrsidorna vara klara för lack! Masken används för o skydda dom sista få hjärncellerna som är kvar.
Dörren till dörrsidan som vart plastad idag fick även den sig en behandling. Rengjord med lacknafta. Sen gick ja lös med dämpmattan,stumt ska det vara! Blir nog riktigt bra
De vart 2 timmar i garaget nu på förmiddagen innan jobbet. Vart inte allt för mycket gjort dock då allt strulade.. Riktigt pissdag..... Menmen, hann med o få till några sidor till baslådan för skuffen. Fick dock göra en sida 3 ggr innan den blev bra. Långt ifrån klart, Men det hela börjar ta form iaf.
otroligt dålig respons här . lite över 11 000 views på 2 månader men inte mycket komentarer, ska nog tagga ner lite med uppdates här tills det blir lite mer aktivitet från folk:)
Kul o se att de finns lite intresse för projektet iaf:) Har tråden uppe på ett annat forum med betydligt mindre användare men med betydligt mer respons istället. Så börja ösa på med lite komentarer här
@ LuCfiiifer : Vintern är inge problem alls , Ser framemot den faktsikt. Har ett enormt Koka diselverk i garaget så värme finns det gott om iaf:) väntar fortfarande på ditt utlovade besök
Kul o se att de finns lite intresse för projektet iaf:) Har tråden uppe på ett annat forum med betydligt mindre användare men med betydligt mer respons istället. Så börja ösa på med lite komentarer här
@ LuCfiiifer : Vintern är inge problem alls , Ser framemot den faktsikt. Har ett enormt Koka diselverk i garaget så värme finns det gott om iaf:) väntar fortfarande på ditt utlovade besök
Ligger i på huset just nu allt tid går åt att fixa färdigt innan snön kommer. så har mycket att göra.
Snö.....du vill ju bara ha den för att åka bräda på ;D
Hallå Jag kollar alltid när där kommer in något nytt men e kass på att skriva kommentarer men ska försöka förbättra mig på det Fortsätt som du gör lär bli kanon bra detta längtar efter att få se slutet ha d bra
Jag följer projektet så som många andra och tycker det är ett riktigt kul projekt. Det blir kul att läsa på grund av det sättet du skriver och med alla bilder. Varför man inte kommenterar så ofta är väll för man får svar på många frågor mm direkt. Ska försöka bättra mig. But keap upp the good work
Är lite dålig på att kommentera jag också! Men jag läser så fort det kommer upp ett nytt svar! Har precis varit och besiktat min nyköpta bil idag och det kunde väl ha varit roligare, men det är väl därför det finns en vinter? haha. Bilen kommer nog bli riktigt fin när den är klar! Ser ju bra ut redan
Jag följer dig som jag sa att jag skulle göra:) Känner mig så slö när man ser hur snabbt du jobbar... Men tog mig i kragen och gick ut och drog lite strömkablar etc i min bil idag hahah! Kämpa på du, ser skitbra ut iaf!