jimmzzan skrev:
Evildan skrev:
jimmzzan skrev:
Fast nu släpper vi detta, och du får absolut tycka jag är en hemsk människa som har gjort detta hemska händelserika händelse.
Okej, låter inte så bra för min del.
hmm får suga på klubban ett tag till.
skriver jag vad jag anser om det beteendet kommer mitt språk att bli av den arten att jag antagligen blir avstängd och bannlyst från detta forum för all framtid.
hoppas du själv blir äldre och kommer till en mognare insikt om varför vissa saker i livet är på vissa sätt.
Gå inte och sug på klubban bara utan sitt ner i din stokkestol, vill inte att ponken ska sätta i lilla halsen.
Vabra att du inte skrev det då.
absolut att jag kommer bli äldre, men förstår fortfarande inte vad det hemska är, och hur jag gör ett bedrägeri? vi har pratat med försäkringsbolaget och berättat att jag på 18år kommer bruka fordonet med.
även kryssat i rutan att folk under 24 kommer bruka fordonet.
sluta upp och förklara vart jag ska hamna, var jag ska sitta och hur liten jag är.
det drabbar inte
dej ett dugg.
För att få slut på diskussionen så plöjde jag igenom mina försäkringsvillkor i Trygghansa. Tror jag ska göra en tråd i detta ämne kanske. Ska söka först.
Kanske vi kan återgå till ämnet?
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!