3423
Sök

Söker tips på bra Solfilm till bilen!

230 Inlägg
14 juli 2011
Trådstartare
Hejsan! vart hittar man bra billig solfilm till bilen? biltema är ju rent skit. skulle vilja tona alla rutor. lite 70% fram och lite mörkare bak. men vart hittar man sån solfilm?

Tack på förhand!

//Nils

6 558 Inlägg
14 juli 2011
en film som ja tycker e kanon e swedools solfilm  mycke lättare att hålla på med + man får bättre resultat än biltemas .. men vill du ha olika  procent på toningen så e de nog enklast att du far till en firma som tonar  å kolla me dom .. dom ha massor me varianter på solfilm  mvh putte

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

230 Inlägg
14 juli 2011
Trådstartare
racer-putte skrev:
en film som ja tycker e kanon e swedools solfilm  mycke lättare att hålla på med + man får bättre resultat än biltemas .. men vill du ha olika  procent på toningen så e de nog enklast att du far till en firma som tonar  å kolla me dom .. dom ha massor me varianter på solfilm  mvh putte

Okej! vad tar swedol för sin toning då?

6 558 Inlägg
14 juli 2011
nilserik skrev:
racer-putte skrev:

50*350 cm e den tro ja  kostar ca 120kr  ha nyss köpt 2 rullar till min bil smile

230 Inlägg
14 juli 2011
Trådstartare
racer-putte skrev:
nilserik skrev:
racer-putte skrev:

50*350 cm e den tro ja  kostar ca 120kr  ha nyss köpt 2 rullar till min bil smile

Okej! men solarplexus är det något att ha? blir det snyggt osv?

6 558 Inlägg
14 juli 2011
ja absolut solarplexus e grymt  å lätt att montera satt i det i svärmors v70i å de tog typ 15minuter smile nackdelen e att man kan inte köra ner rutorna i baksätet.... för plexusen e jue en 3mm plastskiva

230 Inlägg
14 juli 2011
Trådstartare
racer-putte skrev:
ja absolut solarplexus e grymt  å lätt att montera satt i det i svärmors v70i å de tog typ 15minuter smile nackdelen e att man kan inte köra ner rutorna i baksätet.... för plexusen e jue en 3mm plastskiva

Okej och det ser inte ut som det sitter en plexiskiva där då?
Finns det fler återförsäljare för sån toning? fördelen är att jag har en golf 3d så det gör ju inte mig något smile

6 558 Inlägg
14 juli 2011
nilserik skrev:
racer-putte skrev:

Okej och det ser inte ut som det sitter en plexiskiva där då?
Finns det fler återförsäljare för sån toning? fördelen är att jag har en golf 3d så det gör ju inte mig något smile

tog 3ek googla tongue   nee inte om man inte vet om det ..men visst syns de lite men typ på bara om du trycker näsan mot bilen smile    http://www.sunplex.se/hem.aspx     nackdelen e att ha du lite bas i bilen så kan den låta om du basar lite  tongue

Sök