4973
Sök

Inför: Kungens Kurva träffen 30/7

353 Inlägg
17 juli 2011
Trådstartare
Hej allihopa!
Sista träffen var bra men lite rörig, vi tackar alla som kom med förslag hur vi kan göra träffarna bättre och kommer självklart att försöka göra alla glada!

Men vi kör som planerat LÖR den 30/7 kl 19.00 vi El Giganten i Kungens Kurva!

Den här gången sätter vi fast tid för träffen OBS TRÄFFEN BÖRJAR KL 19.00 OCH PÅGÅR TILL 21.00!
21.00 Kör vi en CRUISING in till stan som vi brukar.

Vi har satt tid för cruisingen så att alla vet när vi åker!

Alla är självklart välkommna, oavsett om du kör en rostig 240 eller helt ny porsche!

+ ni som kommer på träffarna men inte vågar komma fram och prata, var inte blyga!!! Det är jätte roligt för alla när folk kommer fram och berömmer ens bil eller ställer några frågor! wink

Ses där!

Mvh Thunis, dbmike, Rawad, Mazda6sex, eddhedd, Haas, Galnt.

451 Inlägg
17 juli 2011
Det ska bliii kul wink

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

16 197 Inlägg
17 juli 2011
å så vill vi se lite mer RIKTIGA bilar.. dvs bilar me bra stereobyggen..big_smilebig_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Herr
851 Inlägg
17 juli 2011
instämmer

evilaudio skrev:
å så vill vi se lite mer RIKTIGA bilar.. dvs bilar me bra stereobyggen..big_smilebig_smile

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]

Herr
851 Inlägg
17 juli 2011
Jag borde kunna gräva fram en generator om jag får lite assistans med transport och bärande, så kan vi bilstereo folk ha ström och spela lite.

591 Inlägg
17 juli 2011
shidapu skrev:
Jag borde kunna gräva fram en generator om jag får lite assistans med transport och bärande, så kan vi bilstereo folk ha ström och spela lite.

om du fixar det så vill man ju självklart se höra ljudbilarna dra på lite så att det hörs smile annars e det ju inge ide att dra med sig dom grejjerna.  smile

DB-Jägarn

91 Inlägg
17 juli 2011
som det ser ut just nu, så ska vi nog kunna komma dit ;P

Gasar tills det Rasar!

Herr
851 Inlägg
17 juli 2011
Efter som jag inte har plats för generaton i min egen bil... så skulle gärna en kombi eller så som inte har 100 saker där bak få göra mig sälskap att frakta sakerna till plattsen smile

dbmike skrev:
shidapu skrev:

om du fixar det så vill man ju självklart se höra ljudbilarna dra på lite så att det hörs smile annars e det ju inge ide att dra med sig dom grejjerna.  smile

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
18 juli 2011
big_smile  Vore kul men då e det Drag Race i Tierp ......hmm

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

4 005 Inlägg
18 juli 2011
Sounds good, count me in

591 Inlägg
18 juli 2011
shidapu skrev:
Efter som jag inte har plats för generaton i min egen bil... så skulle gärna en kombi eller så som inte har 100 saker där bak få göra mig sälskap att frakta sakerna till plattsen smile

dbmike skrev:
shidapu skrev:

Vart hämtar du sakerna nånstans kanske kan hjälpa till

DB-Jägarn

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
18 juli 2011
Jag kommer att närvara smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm

451 Inlägg
18 juli 2011
Jag kommer!!!!!

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

Herr
851 Inlägg
18 juli 2011
Dom kommer behöva fraktast från Länna, till kungens kurva och sedan tillbaka.. smile

dbmike skrev:
shidapu skrev:

dbmike skrev:

Vart hämtar du sakerna nånstans kanske kan hjälpa till

300 Inlägg
18 juli 2011
Kommer vara på plats. Med bilen, kameran och även stativet wink

353 Inlägg
20 juli 2011
Trådstartare
Låter riktigt bra detta wink

shidapu, det löser sig med frakten av generatorn på nått sätt.

Helt vilse
103 Inlägg
20 juli 2011
Jag är med!

Fastän jag inte kommer ha hunnit göra något på bilen som jag nyss köpt. Dyker upp helt original så att säga smile

Mvh

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.

353 Inlägg
23 juli 2011
Trådstartare
08Jensen skrev:
Jag är med!

Fastän jag inte kommer ha hunnit göra något på bilen som jag nyss köpt. Dyker upp helt original så att säga smile

Mvh

Det spelar ju ingen roll, kom så får vi se vad du har skaffat för pärla wink

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
23 juli 2011
Är där med stor sannolikhet. Dock inte med Evon. Alla jävla verkstäder har semesterstängt så den står utan avgas. Någon som kan låna ut ett garage så jag kan bygga det med med en kompis?

353 Inlägg
23 juli 2011
Trådstartare
eddhedd skrev:
Är där med stor sannolikhet. Dock inte med Evon. Alla jävla verkstäder har semesterstängt så den står utan avgas. Någon som kan låna ut ett garage så jag kan bygga det med med en kompis?

Du kan ju köra in den på OKQ8 o fixa den där kanske? finns ju lyft, ta med verktygen o kör hårt!? wink

Sök