2836
Sök

Köra spotify i min Pioneer DEH-4300UB, Hjälp!

76 Inlägg
18 juli 2011
Trådstartare
Tjenare, har en Pioneer DEH-4300UB huvudenhet i min bil och vill kunna köra spotify. Har spotify på min mobil "Samsung galaxy" men när ja kopplar in usb kabeln i huvudenheten så får jag inte ut någon musik. Har kört med Iphone och det funkar hur bra som helst.
Så min fråga lyder, Hur ska ja göra för att kunna spela spotify med min samsung. Eller finns det någon annan billig musikspelare som klarar de som jag kan koppla in istället ?

60 Inlägg
18 juli 2011
Du har inte bluetooth på den va?

Aux ingång på framsidan eller baksidan?

2 982 Inlägg
18 juli 2011
Drmadman skrev:
Tjenare, har en Pioneer DEH-4300UB huvudenhet i min bil och vill kunna köra spotify. Har spotify på min mobil "Samsung galaxy" men när ja kopplar in usb kabeln i huvudenheten så får jag inte ut någon musik. Har kört med Iphone och det funkar hur bra som helst.
Så min fråga lyder, Hur ska ja göra för att kunna spela spotify med min samsung. Eller finns det någon annan billig musikspelare som klarar de som jag kan koppla in istället ?

FM-sändare....

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
18 juli 2011
Inte konstigt att du inte kan köra din Androidlur via USB då enheten bara har stöd för iPhone/iPod....

http://www.pioneer.eu/se/products/22/12 … specs.html

Men o andra sidan.....en kabel med 3.5mm-plugg i vardera ände så använder du AUX-in på fronten och kör via hörlursutgången på din telefon.
Senast redigerat av Lonefox (18 juli 2011)

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Sök